Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای کرونایی که باید در خانه بمانیم جانبازان توصیه‌هایی برای در خانه ماندن داشتند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در این روزهای کرونایی که برای حفظ جان خود و عزیزانمان باید در خانه بمانیم و شاید این شرایط برایمان سخت و دشوار باشد به یاد بیاوریم ایثارگران، جانبازان و اسیرانی که سال‌های سال در بدترین شرایط در زندان‌های رژیم بعث عراق از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نیامدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خجسته میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) جانبازان توصیه‌هایی برای گذراندن این ایام برای مردم داشتند تا روزهای در خانه ماندن را به سلامت عبور کنیم.

سید محمدظاهر سیاوش از جانبازان دفاع مقدس با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امام راحل فرمودند جانبازان رهبران این نهضت هستند و علی‌رغم اینکه جسمشان مجروح و نفس‌هایشان به شماره افتاده اما سهم بزرگی در انقلاب اسلامی داشتند.

وی عنوان کرد: امروزه پیش‌قراولان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا پزشکان و پرستاران، طلاب و بسیجیان هستند که ولی امر مسلمین جهان مرگ آنها را در شهادت در راه خدا نامیدند.

مهدی خسروی جانباز ۵۰ درصد جنگ تحمیلی تحمیلی بیان کرد: امام سجاد(فرمودند) روز قیامت همه شهدا به جایگاه و منزلت عمویم عباس غبطه می‌خورند، ما در دوران جنگ به مدت ۹ سال در زندان‌های رژیم بعث صبر و تحمل کردیم و پایان آن آزادی از زندان بود.

وی ادامه داد: این روزها مصیبت کرونا به وجود آمده و ضروری است در خانه بمانیم و فقط در مواقع ضروری از خانه بیرون بیایم اگر رعایت کنیم و در خانه بمانیم پزشکان و پرستاران کمتر متحمل رنج و زحمت می‌شوند.

 

 

یکی دیگر از جانبازان با بیان اینکه جانبازان جنگ تحمیلی به مانند ابوالفضل العباس به ولی فقیه خود پایدار ماندند گفت: در این راه رنج و سختی‌های فراوانی متحمل شدند و تیر و ترکش مهمان ناخوانده جسم و جان آنها شده است.

این جانباز جنگ تحمیلی ادامه داد: با شروع ویروس کرونا خانه نشین شده و شاید حوصله‌یمان از در خانه ماندن سر برود اما به یادمان باشد برخی از عزیزانمان سال‌ها روی تخت در خانه با درد و رنج و عوارض ناشی از جنگ تحمیلی دست و پنجه نرم می‌کنند و این دردها سال‌هاست میهمان ناخوانده این جانبازان عزیز است.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس جنگ تحمیلی جانبازان جنگ تحمیلی توصیه های کرونایی خانه بمانیم جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد