Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه گفت، دولت این کشور مسئول فوت آمریکایی‌ها در اثر ابتلا به کرونا است.

پلوسی در مصاحبه با «سی‌ان‌ان» گفت: «تکذیب [شیوع کرونا] توسط رئیس‌جمهور مرگ‌اور بود. تعلل او در رساندن تجهیزات به نقاطی که به آن احتیاج دارند مرگ‌آور بود. همچنان که رئیس‌جمهور دست روی دست می‌گذارد مردم جانشان را از دست می‌دهند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را مسبب مرگ آمریکایی‌های می‌داند گفت، «بله همینطور است. منظور من همین است».

پلوسی گفت هنگامی که بحران کرونا به اتمام برسد باید اقدامات دولت در برابر این همه‌گیری مورد تحقیق قرار گیرد. اما اکنون مهم این است که این اطمینان حاصل شود که شکست‌های او در برابر کنترل کرونا متوقف شود.

وی افزود: «ما هنوز دستگاه‌های تست کافی نداریم. ما هنوز تجهیزات محافظتی برای کارکنان بخش بهداشت که جانشان را برای نجات دیگران به خطر می‌اندازند نداریم».

آمریکا از نظر میزان ابتلا به ویروس کرونا در جهان، رتبه اول را دارد و تا کنون بیش از ۱۲۳ هزار مبتلا در این کشور گزارش شده است که از این میان ۲۲۲۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، پلوسی با تلاش برای مقصر دانستن مسکو در موج اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا به مردم کشورش توهین می‌کند.

به گزارش ایسنا، نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات حمایتی از فلسطین در سراسر آمریکا و دانشگاه های این کشور را به گردن روسیه انداخت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ایرلندی RTE اذعان کرد که احساسات طرفدار فلسطین می‌تواند بر حمایت بایدن در جریان رای‌گیری ریاست ‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تاثیر بگذارد و مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه خواهان انتخاب نامزد احتمالی جمهوری‌خواه یعنی دونالد ترامپ است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز با اشاره به گفته‌های پلوسی گفت: «این گفته‌ها را فقط می‌شود به عنوان توهین به آمریکایی‌ها و بی‌اعتنایی به دموکراسی تلقی کرد.»

در ماه ژانویه ۲۲۴، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از اف.بی.آی خواست تا در مورد تامین مالی گروه‌های طرفدار فلسطین تحقیق کند و ادعا کرد که درخواست‌های آنها برای آتش‌بس در غزه «پیام پوتین» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!