Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@15:37:48 GMT

تولید محتوا به سبک الو کانتنت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۷۷۷

تولید محتوا به سبک الو کانتنت

این روزها بسیاری از افراد به فکر وارد کردن کسب و کارشان به دنیای دیجیتال هستند تا بتوانند با استفاده از آن، بیشتر از قبل با مخاطبانشان ارتباط برقرار کنند و رشد نمایند. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ بازار نظرات - اخبار بازار -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم،  اولین قدم برای تحقق این هدف، معرفی کسب و کار و نشان دادن آن به مشتری ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار را با سفارش تولید محتوا در الو کانتنت انجام می دهد. در سال های اخیر شرکت های خدمات تولید محتوای زیادی فعالیت خود را آغاز کرده اند. با این حال چه چیزی آن ها را از یکدیگر متمایز می کند؟ کیفیت و زمان، مهم ترین بخش ماجرا است.

بعضی از شرکت ها با تولید محتوای بی کیفیت، مشتری های خود را از دست می دهند. تازه این همه ماجرا نیست! ارائه محتوای بی کیفیت و کپی، اعتماد مشتری ها را هم از تاثیر بی نظیر تولید محتوا بر بهبود کسب  و کار، سلب می کند. تفاوتی ندارد که حوزه شغلی شما چیست یا تا چه اندازه تولید محتواهای تخصصی برای تان مهم است. چرا که ما در الوکانتنت ارزنده ترین محتوای تخصصی و اصیل را در کوتاه ترین زمان به مشتری های خود ارائه می دهیم. با ما همراه باشید تا تولید محتوا الوکانتنت را بهتر بشناسید.

کیفیت را فدای زمان نمی کنیم

"کیفیت و زمان در اختیار شما است". این شعار همیشگی تیم خدمات تولید محتوا الوکانتنت هست. شما این امکان را دارید که در هر ساعتی از شبانه روز سفارش تولید محتوا خود را ثبت کنید. حتی اگر تنها 48 ساعت برای قرار دادن محتوا در سایت خود وقت دارید، بی معطلی به سایت الوکانتنت سری بزنید و باقی کار را به متخصصان ما بسپارید. در این شرکت، کیفیت هرگز فدای زمان نمی شود و شما در زمان مقرر، محتوای مطلوب خود را دریافت می کنید.

الوکانتنت است و حرفش

تعهد زمانی، از اصول اولیه در الوکانتنت است. شاید پذیرش این حرف کمی برای تان سخت باشد. با خودتان فکر می کنید که تجربه تان در سفارش دادن به شرکت های همکار، چیز دیگری می گوید؟ با این حال ما به زمانی که برای تحویل کار به مشتری اعلام می کنیم، متعهد هستیم. بگذارید برای راحت شدن خیال تان، رازی را به شما بگوییم.

شرکت تولید محتوای الوکانتنت در ازای هر روز دیرکرد تحویل سفارشات، 25 درصد از مبلغ سفارش را کسر می کند! می دانید یعنی چه؟ یعنی اگر 4 روز تاخیر در تحویل سفارش تولید محتوای متنی شما وجود داشته باشد، عملا هزینه تولید محتوا به صفر می رسد. البته با تعهد زمانی که وجود دارد، چنین اتفاقی هرگز رخ نمی دهد زیرا الوکانتنت است و حرفش!

 

حرفه ما تولید محتوای تخصصی است

اگر در حوزه های تخصصی فعالیت می کنید و دغدغه این را دارید که کسی نتواند محتوای مطلوبتان را تولید کند، می خواهیم به شما بگوییم پایان شب سیه فرا رسیده است. متخصصان ما در شرکت خدمات تولید محتوا الوکانتنت آماده هستند تا با کیفیت ترین محتوا ها را در کوتاه ترین زمان تهیه کنند.

از موضوعات تخصصی پزشکی گرفته تا دنیای بی پایان مد و فشن، بدون نگرانی تولید محتوای مد نظرتان را به ما بسپارید. حضور متخصصان تولید محتوا با تخصص های مختلف در الوکانتنت، خیال مشتری ها را از هر جهت آسوده می کند. ما اینجا هستیم تا محتواهایی تخصصی، با کیفیت، کپی نشده و اصیل را در کوتاه ترین زمان برای مشتری های عزیزمان آماده کنیم.

تولید محتوا، پایان کار نیست

بر خلاف بسیاری از همکاران، الوکانتنت بعد از تحویل سفارش در کنار شما می ماند. چراکه ما تحویل سفارش را پایان پروژه نمی دانیم. بلکه رضایت شما برای ما به معنای تمام شدن کار است. شما می توانید پس از تحویل گرفتن سفارشتان، هر اصلاحی که می خواهید اعمال شود را به ما اعلام کنید. تیم تحریریه تمام آنچه که شما می خواهید را صورت می دهد. زیرا رضایت مشتری اولین هدف در شرکت تولید محتوا الوکانتنت شمرده می شود.

حوزه های فعالیت شرکت تولید محتوا الوکانتنت

شاید تا این لحظه تصور می کردید که تولید محتوا، تنها شامل محتوا های متنی می شود. در حالی که چنین نبوده و خدمات تولید محتوا در الوکانتنت به روش های مختلفی صورت می گیرد. تولید محتوای متنی تنها بخش کوچکی از فعالیت های شرکت تولید محتوا الوکانتنت است.

تولید محتوای شبکه های اجتماعی

اگر در شبکه های اجتماعی مختلف فعال بوده و تلاش می کنید تا به کسب وکارتان رونق ببخشید، پیشنهاد می کنیم از متخصصان متبحر سوشال مارکتینگ الوکانتنت کمک بگیرید. می خواهیم این نوید را به شما بدهیم که متخصصان مجرب ما با سابقه درخشانی که در حوزه سوشال کانتنت دارند، بهترین راه میانبر موفقیت را در اختیار شما می گذارند.

خدمات تولید محتوا سوشال مدیا در شرکت الوکانتنت شامل تولید محتوا در تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و حتی لینکدین می شود. متخصصان مجرب این شرکت با تولید با کیفیت ترین محتواها و متناسب با نوع شبکه اجتماعی مد نظرتان، شما را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت، راهنمایی می کنند. به شما مژده می دهیم که پس از ثبت سفارش، تحول بزرگی در حوزه فعالیت تان به وقوع می پیوندد. چرا که به زودی نتیجه اعتماد تان به متخصصان متبحر شرکت سفارش خدمات تولید محتوا الوکانتنت را می بینید.

تولید محتوای ویدویی

یکی دیگر از خدمات منحصر به فردی که در شرکت تولید محتوا الوکانتنت به مشتری ها ارائه می شود، تولید محتوای ویدیویی است. پس از مشاوره رایگان با مشاوران این شرکت در خصوص نوع محتوای ویدیویی و ثبت سفارش، منتظر شگفت زده شدن بمانید. کافی است پای تان را روی پای دیگر بندازید و با خیالی راحت، کار را به الوکانتنت بسپارید.

چراکه در زمانی کوتاه، محتوایی با کیفیت و ارزنده را دریافت خواهید کرد. طراحی و ساخت انواع انیمیشن، مستند، تیزر تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، موشن گرافی، اینفوگرافی و استوری بورد، تخصص الوکانتنت است. همه چیز در این شرکت برای آسایش مشتری ها و همراهی شان در مسیر موفقیت ارائه می شود.

تولید محتوا صوتی

تولید محتوای صوتی بخش دیگری از فعالیت های خدمات تولید محتوا در شرکت الوکانتنت است. تولید پادکست، دوبله و صداگذاری از جمله خدماتی هستند که استارت آپ الوکانتنت به مشتری های خود ارائه می دهد. کیفیت بالای صوت و ایجاد جذابیت برای مخاطب از بخش های اساسی تولید محتوای صوتی در شرکت الوکانتنت محسوب می شود.

حرف آخر

اگر با سفارش دادن به شرکت های غیر متعهد از تاثیر فوق العاده تولید محتوا بر کسب و کارتان ناامید شده اید، ما اینجا هستیم تا معجزه را به شما نشان دهیم. کافی است سری به سایت الوکانتنت بزنید و پس از بررسی همه جانبه، سفارش خود را ثبت کنید. متخصصان تولید محتوا الوکانتنت همواره به شعار خود پایبند هستد زیرا کیفیت و زمان را در اختیار شما قرار می دهند.

برای ثبت سفارش تولید محتوا در الو کانتنت به لینک زیر مراجعه کنید:

https://alocontent.com/

انتهای پیام/

 

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خدمات تولید محتوا تولید محتوا تولید محتوای تحویل سفارش مشتری ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ برای دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از پنجم اردیبهشت آغاز شده و قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی به جز پایه هفتم و پایه دهم رشته‌های انسانی، تجربی، ریاضی و معارف اعلام شده است.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

به گزارش آنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی(استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1404-1403 بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت. 

شیوه ثبت نام و ثبت سفارش خرید کتاب درسی

 دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید لام در شهرکرد
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش
  • اجاره تلویزیون ‌های شهری و نمایشگاهی در ابعاد مختلف توسط تشریفات رایکا!
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند