Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:13:57 GMT

سهمیه ماسک وارداتی به زودی به قم تخصیص می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۸۵۴

سهمیه ماسک وارداتی به زودی به قم تخصیص می‌یابد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با توجه به واردات ماسک و تامین سهمیه قم در روزهای آتی،به جای توزیع اقلام در داروخانه، فروش به صورت اینترنتی و با کد ملی باشد تا بهتر به دست مصرف کننده برسد و نظارت بیشتری بر توزیع آن اتفاق بیفتد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی در بیست و نهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار داشت: بازرسی از اصناف گسترده شده است و روز جمعه نیز 80 مورد تذکر شفاهی و 6 مورد پلمب واحد تجاری غیرضروری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: روز شنبه تیم‌های بازرسی شکل گرفت و در حال حاضر 6 تیم بازرسی در سطح شهر بر تعطیلی واحدهای تجاری غیرضروری قم نظارت می کند.

وی تصریح کرد: با تشکیل این تیم ها توانستیم امروز 20 واحد تجاری را پلمب کنیم، در این ایام بازرسی از خیابان‌ها و میادین شهر تا پاسی از شب ادامه دارد.

سیجانی عنوان کرد: نیروی انتظامی مشارکت خوبی در این طرح دارد و ما تلاش کرده‌ایم واحدهای تجاری که ضروری است با حفظ فاصله اجتماعی و عدم تجمع مردم فعال باشند.

بازدید استاندار هرمزگان از کارگاه‌های تولید ماسک دانشجویان جهادگر بسیجی+تصاویرتولید 300 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی در استان مرکزی600 هزار ماسک، ژل و محلول ضدعفونی در استان بوشهر توزیع شد

وی خاطرنشان کرد: "بازارهای روز" و "مجتمع‌های تجاری" در قم تعطیل است و میوه فروشی‌ها نیز با رعایت فاصله فعال هستند تا از شیوع ویروس جلوگیری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: با توجه به واردات ماسک و تامین سهمیه قم در روزهای آتی، پیشنهاد می‌شود به جای توزیع اقلام در داروخانه، فروش به صورت اینترنتی و با کد ملی باشد تا بهتر به دست مصرف کننده برسد و نظارت بیشتری بر توزیع آن اتفاق بیفتد.

وی گفت: در این ایام نظارت بر واحدهای تولیدی و توزیع وجود دارد و انبارها نیز به خوبی رصد می‌شود و در توزیع میوه نیز بازرسین، فعال هستند تا دچار کمبود کالا نشویم.

سیجانی تصریح کرد: متاسفانه 13 نفر از کارشناسان دچار بیماری کرونا شده‌اند که تعدادی از آن‌ها در بیمارستان بستری هستند و برخی در قرنطینه به سر می‌برند که امیدواریم این شرایط را به بهترین نحو پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/457/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان

سید عماد شاهرخی در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالا‌های اساسی لرستان، گفت: ۵۰ تیم بازرسی نظارت بر بازار کالا‌های اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام ۸۲ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ ۲۷۰ میلیارد تومانی برای واحد‌های صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و قیمت مصوّب روی کالا‌های اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالا‌های اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: ۹۰۰ پرونده برای عدم رعایت قانون در واحد‌های صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ ۱۲۴ هرگونه تخلف در حوزۀ کالا‌های اساسی را اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری