Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امیر براهویی معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از انتشار آن، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها سطح شهر زاهدان در ۱۲ و ۱۳ فرودین مسدود خواهد شد. وی این طرح را با هدف رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، دوری از تجمعات و در راستای کنترل این اپیدمی ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

:small_blue_diamond:
براهویی اذعان کرد: اکیپ‌های مخصوص واحد پیشگیری و رفع تخلفات این حوزه در سطح شهر به‌صورت شبانه‌روزی مسوولیت نظارت بر این طرح را عهده‌دار خواهند بود و از هر گونه تجمع در این تفرجگاه‌ها جلوگیری بعمل خواهد آمد.

:small_blue_diamond:
براهویی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان زاهدانی از هرگونه برنامه‌ریزی جهت حضور در روز طبیعت، اسکان و برپایی چادر در بوستان‌ها، اماکن تفریحی و پارک ملت تا پایان زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت جدی امتناع ورزند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شهرداری زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد