Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با بزرگداشت سالروز ولادت حضرت امام سجاد(ع)؛ چراغ‌های برج‌میلاد به پاس قدردانی از جامعه پزشکی و پرستاری و کادر بهداشت و درمان کشور سبز شد.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، چراغ‌های ششمین برج مخابراتی دنیا شامگاه یکشنبه ۱۰ فروردین‌ماه همزمان با بزرگداشت ولادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت از ساعت ۲۰ به رنگ سبز در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام شهرداری تهران و برج میلاد در جهت قدردانی از پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان ایران است که این روزها با از جان گذشتگی و فداکاری خود به عنوان سربازان و مدافعان سلامت از هموطنانمان در صف اول مبارزه با بیماری کرونا (کووید۱۹) قرار دارند.

همچنین جملات قدردانی مردم ایران از جامعه پزشکی و پرستاری کشور به صورت لیزرشو بر روی بدنه برج میلاد نمایش داده شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از آموزگارانی که اندیشیدن را آموزش می‌دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی در یادداشتی به مناسبت هفته معلم با تاکید بر اینکه معلمی، آغازی بی پایان است؛ نوشت: بزرگان درست گفته اند که "بهترینِ مردم، معلم می‌شوند"؛ آموزگارانی انسان و ساز و فردا پرداز.

وی در ادامه یادداشت با اشاره به اینکه شناختی که از جاده علم و عقل عبور می‌کند؛ انسان را به سرزمین دانایی، رهنمون می‌سازد و این همان چیزی است که لازمه ساختن یک جامعه بانشاط و آگاه برای نیکو زیستن است؛ آورده است: آموزگارانی که راه تعلیم و تربیت را هموار و جان تشنگان را به دریای معرفت، سیراب می‌نمایند سزاوار ستایش و قدرشناسی هستند.

اول معلم خلقت، همان خداوندی است که در سوره عَلق فرمود: "بخوان به نام پروردگارت، همان کس که به وسیله قلم آموخت"؛ پس بدانیم که جایگاه والا و ارفعی دارند مدرسانِ نازنین ما.

بلا شک، انعکاس ذهن پویا و خلاقِ معلمان است که در جامعه آینده ما متبلور می‌گردد؛ معلمی که کردار و رفتارش مصداق درس‌ها و توصیه‌هایش باشد دانش آموزانی شایسته، شهروندانی مسئول و با اخلاق و مردمانی قانونمدار تحویل جامعه خواهد داد.

معلمانِ عزیزمان، خالصانه "آموختن" را برای جوانه‌های زندگی معنا می‌کنند؛ دانش آموزانی که ریشه در نگاه معلمان گرانقدر این مرز و بوم دارند بی‌گمان، میوه شیرین و ماندگارِ انسانیت خواهند داد.

پوشیده نیست هنگامی سپری پولادین در برابر کژی‌ها و کژکارکردی‌ها بنا می‌شود که شما مشعل دارانِ راستی و درستی، فضائل اخلاقی را بسط، جامعه سلامت محور را ارتقا داده و خِرد و اندیشه را غنی می‌سازید؛ آنگاه با اخلاق زیستن، بهروزی و شادابی در اجتماع نهادینه می‌شود.

ما خادمان عرصه انتظام و امنیت راه را برای حضور بی‌دغدغه معلمان و دانش آموزان در حوزه‌های آموزشی، هموار کرده و ایمان داریم معلمی که اندیشیدن را آموزش دهد و نه اندیشه‌ها را، تا ابد در تاریخ جاری و الهام بخش است و این آموزه‌ها و افکار پا به پای کودکان بالنده و جاودانه می‌شوند.

تکریم و تعظیم بر شما که مهرتان از خورشید تابنده تر است؛ آنگونه که حقایق را از سایه برون آورده و متلالو کرده و امید را می‌پرورانید؛ عشق و ذوقتان به آینده‌سازان ایران زمین مانا و پاینده.

مام وطن به داشتنِ نازنین معلمانی، چون شما که جوهر وجودتان با مهر سرشته شده و خود را وقف فرزندان این دیار کرده اید، می‌بالد.

کد خبر 6094084

دیگر خبرها

  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • قدردانی از آموزگارانی که اندیشیدن را آموزش می‌دهند
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران