Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:02:25 GMT

تاکید رییسی بر آگاهی‌بخشی و حفظ امنیت شهروندان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۰۶۸

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در عصر دهمین روز فروردین ۱۳۹۹، حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی طی تماس تلفنی با وزیر کشور از اقدامات موثر این وزارتخانه در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تمجید کرد و گفت: با توجه به توصیه کارشناسان و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و گزارش‌هایی که به بنده رسیده است، مدیریت وزارت کشور توانسته است اقدامات موثری را در زمینه اجرای این طرح به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس قوه قضاییه از دست‌اندرکاران کمیته امنیتی، اجتماعی و سیاسی به جهت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای مطلوب طرح‌های مقابله با بیماری کووید -۱۹ تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با سیاست‌های در پیش گرفته‌شده و همراهی شهروندان بتوانیم به زودی بر این ویروس وارداتی غلبه کنیم و سلامت را دوباره به جامعه ایران برگردانیم.

نکته دیگری که در تماس تلفنی رییسی با رحمانی فضلی مورد تاکید قرار گرفت، حوزه امنیت شهروندان در طول تعطیلات نوروز بود.

رییسی ضمن تمجید از تمهیدات اندیشیده‌شده در شورا‌های تامین استانی، اظهار کرد: نظر به گزارش‌های ارائه‌شده، اقدامات خوبی در حوزه تامین امنیت شهروندان انجام شده و باید به دلیل تصمیم‌های اتخاذشده برای مقابله با جرایم سازمان‌یافته و تامین امنیت شهروندان در این شرایط خاص در شورا‌های تامین استان‌ها تقدیر کرد.

رییس قوه قضاییه در ادامه تماس‌های تلفنی عصر یکشنبه خود، با علی‌عسکری رییس سازمان صدا و سیما گفتگو کرد.

در این تماس تلفنی رییسی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات موثر سازمان صدا و سیما در حوزه اطلاع‌رسانی، اقناع افکار عمومی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، آگاهی‌بخشی در مورد به حداقل رساندن رفت و آمد‌های غیرضرور و ساخت برنامه‌های کارشناسی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، گفت: رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید برای مقابله با جنگ روانی دشمن و اقناع افکار عمومی نسبت به حقایق جاری کشور دست برتر را داشته باشند و اجازه ندهند شایعات و اخبار غیرواقعی افکار عمومی را مشوش نماید.

رییس دستگاه قضا در ادامه ضمن تقدیر از موفقیت‌های بزرگ رسانه ملی، گفت: از دست‌اندرکاران حوزه خبر و خبرنگاران رسانه ملی به واسطه حضور در صحنه‌های مختلف برای آگاهی‌بخشی حداکثری به مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم این عزیزان در انجام رسالت بسیار مهم خود همیشه و همواره موفق باشند.

در تماس تلفنی رییسی با استاندار کردستان، بهمن مرادنیا گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اقدامات مختلف در جهت تامین امنیت استان و موضوعات اخیر مربوط به زندان سقز ارائه کرد.

رییس قوه قضاییه ضمن استماع گزارش ارائه‌شده، از اقدامات صورت گرفته استانداری کردستان تشکر کرد و نکاتی در باب مسائل امنیتی متذکر شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز رییس قوه قضاییه طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز طرح فاصله گذاری اجتماعی امنیت شهروندان تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور