Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@06:44:52 GMT

گفتگوی تلفنی رییسی با وزیر کشور و رییس صداوسیما

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۲۰۸

گفتگوی تلفنی رییسی با وزیر کشور و رییس صداوسیما

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی طی تماسی‌های تلفنی جداگانه با وزیر کشور، رئیس سازمان صدا و سیما و استاندار کردستان صحبت کرد و به ارائه نکاتی در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی، آگاهی بخشی مفید و مؤثر رسانه‌ای و تأمین امنیت شهروندان پرداخت.

رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با وزیر کشور از اقدامات مؤثر این وزارتخانه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت: با توجه به توصیه کارشناسان و مصوبه ستاد مقابله با کرونا و گزارش‌های که بنده رسیده است، مدیریت وزارت کشور توانسته است اقدامات مؤثری را در زمینه اجرای این طرح بعمل آورد.

رئیس قوه قضائیه از دست اندرکاران کمیته امنیتی، اجتماعی و سیاسی به جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجرای مطلوب طرح‌های مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با سیاست‌های در پیش گرفته شده و همراهی شهروندان بتوانیم به زودی بر این ویروس وارداتی غلبه کنیم و سلامت را دوباره به جامعه ایران برگردانیم.

نکته دیگری که در تماس رئیسی با رحمانی فضلی مورد تاکید قرار گرفت، حوزه امنیت شهروندان در طول تعطیلات نوروز بود. آقای رئیسی ضمن تمجید از تمهیدات اندیشیده شده در شوراهای تأمین استانی، اظهار کرد: نظر به گزارش‌های ارائه شده اقدامات خوبی در حوزه تأمین امنیت شهروندان انجام شده و باید به دلیل تصمیم‌های اتخاذ شده برای مقابله با جرایم سازمان یافته و تأمین امنیت شهروندان در این شرایط خاص در شوراهای تأمین استان‌ها تقدیر کرد.

برنامه‌های آگاهی بخش صدا و سیما بسیار مؤثر بوده است

رئیس قوه قضائیه در ادامه تماس‌های تلفنی امروز عصر خود، با علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما گفتگو کرد.

‌در این تماس تلفنی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات مؤثر سازمان صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی، اغنای افکار عمومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی، آگاهی بخشی در مورد به حداقل رساندن رفت و آمدهای غیرضرور و ساخت برنامه‌های کارشناسی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، گفت: رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید برای مقابله با جنگ روانی دشمن و اغنای افکار عمومی نسبت به حقایق جاری کشور دست برتر را داشته باشند و اجازه ندهند شایعات و اخبار غیرواقعی افکار عمومی را مشوش نماید.

رئیس دستگاه قضا در ادامه ضمن تقدیر از موفقیت‌های بزرگ رسانه ملی بیان داشت: از دست اندرکاران حوزه خبر و خبرنگاران رسانه ملی به واسطه حضور در صحنه‌های مختلف برای آگاهی بخشی حداکثری به مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم این عزیزان در انجام رسالت بسیار مهم خود همیشه و همواره موفق باشند.

‌گزارش استاندار کردستان از اقدامات صورت گرفته در مبارزه با کووید ۱۹ در تماس تلفنی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با استاندار کردستان، بهمن مرادنیا گزارشی از اقدامات انجام گرفته در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اقدامات مختلف در جهت تأمین امنیت استان و موضوعات اخیر مربوط به زندان سقز ارائه کرد.

‌رئیس قوه قضائیه ضمن استماع گزارش ارائه شده، از اقدامات صورت گرفته استانداری کردستان تشکر کرده و نکاتی در باب مسائل امنیتی متذکر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه وزیر کشور صداوسیما طرح فاصله گذاری اجتماعی رئیس قوه قضائیه امنیت شهروندان تأمین امنیت صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در سفر دور دوم هیأت دولت به استان سمنان سامانه تلفنی بیان مشکلات و درخواست‌های مردم در استان راه اندازی شده بود، تاکید کرد: در زمان حضور هیأت دولت و رئیس جمهور در استان ۴۷ هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی توسط سامانه سامد به ثبت رسیده است.

وی از ثبت درخواست‌های مردمی برای ارجاع و پیگیری توسط دولت خبر داد و افزود: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیش بینی می‌شد که تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۱ موسوم به سامد ویژه سفر استانی بسیار باشد در نتیجه ۶۰۰ اپراتور تلفنی در زمان حضور هیأت دولت به‌کارگیری شد، گفت: استقبال مردم از سامانه ارتباط مردمی دولت بسیار خوب بوده است.

هاشمی با بیان اینکه سامانه اینترنتی ۱۱۱ نیز در کنار سامانه تلفنی برای ثبت درخواست‌های مردمی طراحی شده بود که خوشبختانه مردم از این طریق نیز توانستند مطالبات خود را بیان کنند، افزود: ستادهای جمع‌آوری نامه‌های مردمی نیز در زمان حضور هیأت دولت به استان حضور داشته و فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی خود را موظف به رسیدگی تمام درخواست‌های مردمی می‌داند، گفت: در مجموع درخواست‌های مردمی از دولتمردان در طول سفر هیأت دولت به استان از ۱۲۰ هزار مورد نیز بیشتر شده است.

کد خبر 6087204

دیگر خبرها

  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار