Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:26:35 GMT

ماجرای جالب پیتزای شگفت انگیزی که پر پول بود !

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۲۲۸

دختری بعد از سفارش پیتزا با صحنه ی عجیبی روبرو شد در جعبه ی پیتزای او پول بود نه پیتزا , این دختر آمریکایی پول ها را پس داد و جایزه خوبی گرفت.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ اتفاق عجیبی که برای این دختر افتاد این بود که او یک پیتزا سفارش میدهد اما بعد از باز کردن جعبه پیتزا با چیزی که میبیند غافلگیر میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر خانم آمریکایی زمانی که پیتزای سفارشی خود را از توزیع کننده دریافت کرد، فکر نمی کرد داخل جعبه چیزی بیابد که شانس خوبی را برای یکسال بعد نصیب او کرد

سیلینا آوالوس ساکن ایالت کالیفرنیا با باز کردن جعبه پیتزای سفارشی به جای پیتزا، داخل آن 5 هزار دلار اسکناس یافت، اما او برای برداشتن این مبلغ پول وسوسه نشد، سریعا با صاحب پیتزا فروشی تماس گرفت و دلارها را به او بازگرداند.

 اما این کار سیلینا بی اجر نماند، چرا که قرار شد صاحب پیتزا فروشی یک سال پیتزای مجانی به او بدهد.

 صاحب کار این دختر خانم در فروشگاه موبایل هم یک هفته مرخصی با حقوق کامل به او داد.

مطالب این بخش از صفحه گوناگون برنا صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول جایزه پیتزا گوناگون نوروز99 سرگرمی سفارش پیتزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان

عدیل سروی زرگر، رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در استان گیلان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه با بیان اینکه امسال قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده است، افزود: توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور تصریح کرد: امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با اندکی تأخیر در گیلان انجام شده است.

به گفته سروی زرگر، نوغانداران برای دریافت تخم نوغان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر هر روز به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندر انزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.

او همچنین گفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها هم برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه پیش بینی شده نوغانداران امسال ۵۶۰ تن پیله‌ تر ابریشم برداشت کنند، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌ تر به بازار عرضه کردند.

منبع: صدا وسیما

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • آموزش تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)
  • تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه
  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)