Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:16:32 GMT

در دو شب اول ۶۰۰هزار بیننده داشتیم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۲۶۶

در دو شب اول ۶۰۰هزار بیننده داشتیم

اوایل اسفند ماه 98 با توجه به اطلاعیه های ستاد ملی کرونا مقرر شد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،کلیه فعالیت های تجمعی مانند اجراهای صحنه ای لغو شود. در این باره هنرمندان و شرکت های تهیه وانتشارآثار موسیقی نهایت همکاری و همراهی لازم را داشتند.

  اما در این مدت زمان کوتاه تلاش ما این بود ایده ای مطرح و جایگزین این فعالیت ها شود تا در این روزها و در شرایط سخت مورد توجه مردم قرار بگیرد، خصوصاً بتوانیم در ایام نوروز بخشی از اوقات فراغت مردم را پر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با همراهی و حمایت خواننده های محترم و شرکت های تهیه و انتشار آثار موسیقی، موضوع برگزاری کنسرت های از راه دور یا کنسرت های آنلاین مطرح شد و دراین باره نیاز بود هماهنگی هایی با شرکت های پخش، مجموعه سازمان صدا وسیما، حراست وزارت ارشاد و برخی نهادهای دیگر انجام بگیرد و در نهایت مقدمات این کار از اسفند ماه فراهم شد و خواننده ها فعالیت های خود را در منازل یا استودیوهای خصوصی آغاز کردند. همچنین تصمیم بر آن شد در ایام نوروز هم یک فعالیت تجمیعی صورت بگیرد. بنابراین با همکاری دفتر موسیقی، شهرداری تهران، مدیریت برج میلاد و خوانندگان محترم اجراهای آنلاین از 8 فروردین ماه به صورت متمرکز در برج میلاد آغاز شد. البته اجراهای دیگری هم غیر از جدول اعلام شده وجود دارد مانند کنسرت آنلاین  فرزاد فرخ، علی یاسینی، رضا صادقی، حامد همایون و چند چهره دیگر که با مجوز دفتر موسیقی توسط شرکت ها و تهیه کنندگان دیگر در این شبها میهمان خانه‌های مردم هستند. قطعاتی که این هنرمندان اجرا می کنند همان آثاری است که پیش تر در کنسرت های خود روی صحنه برده اند البته با این تفاوت که برخی گروه ها با همان تعداد نوازنده و برخی دیگر با تعداد نوازنده های کمتر بصورت آنپلاگد اما با اجرای همان قطعات برای مخاطبان خود کنسرت اجرا می کنند که خوشبختانه تا این‌جا مورد استقبال عموم قرار گرفته است. به عنوان مثال برابر آماری که پلتفرم‌های انتشار این اجراهای صحنه ای در اختیار قرار داده اند در دو شب نخست این برنامه که به اجرای آقای امید حاجیلی و مهدی جهانی  اختصاص داشت، بالغ بر ششصد هزار نفر اجرای صحنه ای این دو خواننده را تماشا کرده بودند و قطعاً با تبلیغات بیشتر در شب های آتی اقبال مردم و مراجعه برای تماشای این برنامه ها بیشتر هم خواهد بود. امیدواریم آنچه تحت عنوان این اجراها با همت جمعی نهادهای دولتی و شهری صورت می گیرد و مردم در منزل و از طریق فضای اینترنتی از آن استفاده می کنند کمکی باشد تا بار دیگر فضای نشاط و امیدواری درجامعه ترویج پیدا کند.
ناگفته نماند در وهله نخست این اتفاق با میل، علاقه و حس تعهد خود هنرمندان و تهیه کنندگان آنها برای ایجاد فضای شادمانی و نشاط برای مردم  صورت گرفته و در وهله دوم ما تلاش می کنیم به عنوان مجموعه تسهیل کننده، هماهنگی های لازم را با نهادهای مربوطه انجام داده و از هیچ کوششی فروگذار نکنیم. مجموعه برج میلاد و شهرداری تهران هم برای این اجراها تلاش و برنامه ریزی بسیاری خوبی داشتند و جای تشکر دارد. طبیعی است اگر این شرایط تداوم پیدا کند همچنان سعی می کنیم وظایفی را که نسبت به جامعه و مردم داریم بصورت غیر حضوری انجام بدهیم کما اینکه در همین ایام نوروز هم شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی فعالیت های خود را بصورت روزانه انجام داده و چنانچه خواننده ای تقاضای انتشار اثری را داشته باشد به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه های مجازی کارها شنیده و بررسی شده و مجوزهای آن صادر شده است تا تعطیلات و ایام نوروز و در خانه ماندن مانع از آن نشود که هنر این هنرمندان به سمع و نظر مردم نرسد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ایام نوروز فعالیت ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فضای کار اشتراکی برای کسانی است که ایده جدید یا مهارت مناسبی دارند و می‌توانند به‌صورت فریلنسری یا دورکاری، فعالیت کنند.

به بیان دقیق‌تر، «Coworking Space»، فضا‌های بزرگی هستند که افراد می‌توانند به‌عنوان محل کار از آنجا استفاده کنند. افراد دراین مکان‌ها، میز و قسمت مخصوص به خود را دارند و از امکانات استفاده می‌کنند.

افراد در کنار یکدیگر و دیگر گروه‌های مستقر مشغول به فعالیت می‌شوند برای همین به آن‌ها فضار کار اشتراکی می‌گویند و همین نکته موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.

اجاره چنین فضاهایی معمولا ماهیانه و بر اساس تعداد افراد یا میز محاسبه می‌شود. میانگین هزینه ‌ها برای هر نفر بین ۷۵ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

این میزان هزینه در مقایسه با  شرایط اجاره فضای کار سنتی، به‌صرفه‌تر است. به همبن دلیل، اغلب افرادی که به‌صورت آزاد پروژه دریافت می‌کنند، به دنبال فعالیت در فضاهای کار اشتراکی هستند.

همیچنین مدیران و کارفرمایانی که پس از راه‌اندازی کسب وکار خود به‌دنبال همکاری با افراد فریلنسر هستند، از فضاهای کار اشتراکی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟