Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر اصفهان گفت: مسئولان باشگاه در طول فصل به بازیکنان چک دادند و در حال حاضر هم پاسخگو نیستند، این رفتار زشت زننده است..

 سعید افشاری در گفت و گو با خبرنگار ورزسی فارس، در خصوص اتفاقات تیم فوتسال هایپر شاهین شهر اصفهان در طول فصل لیگ برتر 98 اظهار داشت: ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و سلامتی تمام مردم ایران، سال ۹۸ از لحاظ فوتسالی برای من خوب بوده اما اتفاقاتی که در باشگاه هایپرشهر رخ داد نه باب میل من و نه دیگر بازیکنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : اول فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و از لحاظ بازیکنی تیم خوبی داشتیم اما مشکل تیم ما بخش مدیریت باشگاه بوده است. طی فصل فقط به ما وعده دادند که هیچکدام عملی نشد و همین موضوع روی روحیه تیم تاثیر گذاشت و ما را از رده‌های بالایی جدول دور کرد.

افشاری درباره شرایط مالی باشگاه گفت: مدیریت باشگاه به ما چک داده ولی این چک ها نقد نشده و ما از طریق قانون پیگیر موضوع هستیم. هیچکدام از مدیران پاسخگو تلفن خود نیستند. این رفتارها واقعا زشت و زننده است. بازیکنان هم زندگی دارند و اکثر آن‌ها درآمد دیگری ندارند. این کار مدیران باشگاه زرنگی نیست آن‌ها در حق بازیکنان و خانواده‌هایشان ظلم کرده‌اند.

کاپیتان هایپرشهر در پایان گفت: صحبت های زیادی وجود دارد که بیان نکردم چون حس می‌کنم ما یک خانواده هستیم ولی در صورتی که این شرایط ادامه داشته باشد، برای روشن شدن ذهن مردم اصفها‌ن تمام اتفاق ها را بیان خواهم کرد، مخصوصا اتفاقات بازی با کرمانشاه، امیدوارم دیگر شاهد حضور چنین افرادی در فوتسال کشور نباشیم و آرزوی سلامتی برای مردم عزیز ایران دارم.

 انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان فوتسال خانواده چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد