Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:25:42 GMT

۴۸۶ واحد صنفی در گیلان پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۳۸۶

۴۸۶ واحد صنفی در گیلان پلمب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع شامگاه یکشنبه در گفتگو با برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری، اظهار کرد: طی سه روز گذشته این طرح در سراسر کشور به ویژه استان گیلان اجرا شده و مزایای بسیاری داشته است.

وی با بیان اینکه این طرح به کاهش تردد در مبادی ورودی استان گیلان بسیار کمک کرده است، افزود: طی سه روز گذشته شاهد کاهش ۸۰ درصدی ترددها در مبادی ورودی استان گیلان بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به کاهش مصرف سوخت در سه روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال، ادامه داد: بر اساس گزارشات در این مدت مصرف سوخت در استان گیلان ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی به همکاری مردم و اصناف از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ستاد استان اشاره و تصریح کرد: گیلان دارای ۱۱۰ هزار واحد صنفی است که با تعیین ساعت کاری بسیاری از این واحدهای همکاری لازم را در اجرای این دستورالعمل انجام داده‌اند.

زارع ادامه داد: در این مدت ۴۸۶ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت این دستور العمل اعمال قانونی و برای یک ماه پلمب شدند.

کد خبر 4888746

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع پلمب واحد صنفی استان گیلان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد ماسک طبی بارش باران طرح غربالگری تردد وسایل نقلیه ضدعفونی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش رشد منفی موالید سالیانه در گیلان

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست با کارکنان و مسئولان حراست دارای حداقل ۳ فرزند این دانشگاه با بیان اینکه میزان زاد و ولد سالانه در این استان رو به کاهش بود، گفت: رشد منفی بالای ۱۰ درصدی کاهش موالید در گیلان طی ۲ سال پیش نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

او افزود: از شیب تند کاهش زاد و ولد در استان کاسته شده، اما همچنان اقدامات ترویجی، فرهنگی و حمایتی در این حوزه لازم و ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: مسئله ترویج فرهنگ فرزندآوری علیرغم حائز اهمیت بودن در نظام سلامت و آینده کشور و استان، متأسفانه توسط عده‌ای معدود و غافل، به سخره گرفته می‌شود.

دکتر آشوبی با بیان اینکه سالانه بالغ بر ۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر در گیلان متولد می‌شوند و پیش بینی می‌شود شمار زاد و ولد در این استان رو به افزایش باشد، گفت: زمانی سیر زادآوری در گیلان صعودی خواهد شد که زادآوری در این استان حداقل به مرز ۳۲ هزار تولد در سال برسد.

در این نشست خانواده‌های دارای ۳ و ۴ فرزند دغدغه‌ها، تجربیات و راهکاری‌های حوزه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را تبیین و تشریح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • کاهش رشد منفی موالید سالیانه در گیلان
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند