Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبی مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: تاکنون از مجموع ۲۶۲ واحد مسکونی که به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند بالغ بر ۲۰۰ واحد عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده و خوشبختانه پیشرفت فیزیکی مناسبی دارند.

او از همکاری بیشتر به منظور تسهیل در ساخت و ساز‌ها خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از واحد‌های مسکونی که پیشرفت فیزیکی بیشتری نسبت به بقیه داشته اند برای اقساط خود نگران نباشند و اصلاً نیازی نیست که به هیچ بانکی مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی همچنین در خصوص مطالبه تعدادی از اهالی که هنوز موفق به انعقاد قرارداد با بانک‌های عامل نشده‌اند مطرح کرد: این خانوار‌ها نیز نگران نباشند و ما در اولین فرصت با هماهنگی بانک‌ها مقدمات انعقاد قرارداد با بانک‌ها را برای آنان نیز فراهم می‌کنیم.

او در رابطه با مشکلاتی که به منظور ساخت و ساز در این منطقه وجود دارد بیان کرد: از افراد تقاضا داریم یا معابر را به حالت اولیه خود باز گردانند تا مردم بتوانند ساخت و ساز‌های خود را با سرعت بیشتری انجام دهند یا هزینه‌های آن‌ها را پرداخت نمایند تا ما در اولین فرصت و با سرعت این کار‌ها را انجام دهیم.

با تکمیل این سایت مشکل اسکان همه ساکنان چم شیر که فروردین سال ۹۸ دچار آبگرفتگی شده اند حل خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن وقوع سیل ساخت و ساز ساخت و ساز بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان