Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@13:39:54 GMT

ارسال طلا با پروازهای چارتری

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۹۶۸

تأمین کنندگان طلا در پی شیوع ویروس کرونا در جهان که به توقف سفرهای هوایی منجر شده است، سرگرم مذاکره هستند تا محموله‌ها از طریق پروازهای چارتری یا باری ارسال شوند. ناطقان: بلومبرگ نوشت: بازار جهانی طلا با شیوع ویروس کرونا دچار تغییرات و نوسانات زیادی شده است. مسائل لجستیکی بی‌نهایت دشوار شده اند و در شرایطی که تقاضا برای طلا افزایش پیدا کرده است، برخی از پالایشگاه‌های بزرگ طلا مجبور شده اند فعالیتشان را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پالایشگر بزرگ آفریقای جنوبی پنج شنبه گذشته اعلام کرد ناچار است ارسال طلا به لندن را متوقف کند.

انجمن بازار طلای لندن که نماینده فعالان بازار طلا است، اعلام کرد ظرفیت پالایش مشکلی نیست و پالایشگر به حد کافی وجود دارد تا تقاضا را تأمین کند اما این گروه به دنبال راهی برای حل مشکلات لجستیکی بوده و سرگرم تحقیق درباره امکان اجازه حمل جهانی خارج از لندن است.

پالایشگرها و سایر فعالان بازار سرگرم تعامل با شرکت‌های لجستیکی هستند تا مشکل محدودیت‌های سفر را رفع کرده و امکان حمل فیزیکی طلا از طریق پروازهای باری یا چارتری را فراهم کنند.

اختلالات در زنجیره تأمین طلا به همراه افزایش شدید تقاضا برای این دارایی مطمئن باعث شده است قیمت طلا بالاتر رود. قیمت طلا هفته گذشته تحت تأثیر ابهامات در خصوص وجود طلای کافی در نیویورک برای تحویل قراردادهای آتی، بزرگترین رشد هفتگی در ۱۱ سال اخیر را ثبت کرد و قیمت هر اونس طلا آخرین بار در بالای مرز ۱۶۰۰ دلار بسته شد.

برخی از خرده فروشان و عمده فروشان طلا اعلام کرده اند که موجودیشان در حال اتمام است و شرکت "راند ریفاینری" آفریقای جنوبی در پی توقف پروازهای تجاری، سرگرم بررسی گزینه‌های دیگر برای عمل به تعهداتش و تحویل طلا به بازار لندن است.

شرکت " آر بی سی کپیتال" در این باره گفت: اخبار نگرانی‌ها درباره امکان خرید و تحویل طلای فیزیکی را بزرگ کرده اند اما اگر تعطیلی‌های بیشتری در زنجیره تأمین روی دهد، در این صورت نگرانی‌های مذکور منطقی خواهد بود.

انجمن بازار شمش لندن اعلام کرده که با توجه به بیش از ۸۰۰۰ تن آمار موجودی که به تازگی منتشر شده، موجودی طلای لندن از وضعیت مطلوبی برخوردار است. این گروه درباره مکان‌های دیگر خارج از لندن که ممکن است طلا تحویل داده شود، توضیح نداد اما نیویورک یک گزینه احتمالی به شمار می‌رود. منبع: مهر برچسب ها: ارسال طلا ، پروازهای چارتری ، ارسال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ارسال طلا پروازهای چارتری ارسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره

یک هزار و ۵۰۰ زائر تا پایان سومین روز عملیات انتقال زائران حج عمره در سال جاری، با پروازهای “هما” از فرودگاه‌های‌ حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

به گزارش روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائربا پروازهای “هما” از فرودگاه‌های‌ حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پروازهای اعزام زائران حج عمره از سوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس