Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@17:33:18 GMT

2176خودرو اعمال قانون شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۲۳۷

پلیس تهزان: ۲۱۷۶ خودرو اعمال قانون شده‌اندجانشین رییس پلیس پایتخت از اعمال قانون ۲۱۷۶ خودرو در مبادی ورودی شهر تهران خبر داد. ناطقان: سردار حمید هداوند (جانشین رییس پلیس پایتخت) درباره آخرین آمار اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که توسط کمیته‌های هفتگانه این پلیس انجام در روز گذشته انجام شده است، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط کمیته اصناف در خیابان خیابان سپه (حدفاصل میدان سپاه تا پل چوبی) اکثر فروشگاه‌ها در این منطقه تعطیل و چند واحد صنفی فروش متعلقات چوبی باز بوده‌اند همچنین در خیابان ابن سینا چند واحد صنفی آجیل و خشکبار، تعمیرگاه، نانوایی و سوپری در حال فعالیت بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در خیابان امیرکبیر تمامی مغازه‌ها و فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو، لاستیک فروشی‌ها تعطیل هستند، ادامه داد: در خیابان مصطفی خمینی نیز برخی مغازه‌ها و فروشگاه‌های غیرضرور بازبودند اما بنابر گزارش‌های اعلام شده هیچیک از این مغازه‌ها مشتری نداشتند.

جانشین رییس پلیس پایتخت با تاکید براینکه اصنافی که براساس دستورالعمل باید تعطیل باشند اما در حال فعالیت بودند با صدور تذکر تعطیل شدند، خاطرنشان کرد: در خیابان امام خمینی (میدان حسن آباد) نیز اکثر واحدهای صنفی فروش ابزار و یراق بسته هستند و صرفا دو مغازه باز بودند. همچنین در خیابان ولیعصر (حدفاصل جمهوری) اکثر واحدهای صنفی فروش تجهیزات پزشکی باز بودند.

سردار هداوند همچنین در خصوص فعالیت کمیته راهور در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز گفت: برابر مصوبات قرارگاه امام رضا( ع) آمار عملکرد ۲۴ ساعت گذشته این پلیس در خصوص"طرح فاصله گذاری اجتماعی" با ۹۹۷ خودرو که در حاشیه بوستان‌ها توقف کرده بودند همچنین ۱۵۸۵ خودرو پلاک شهرستان متخلف برخورد شد.

وی ادامه داد: براساس گزارش کمیته اصناف در خیابان انقلاب تمامی صنوف کتابفروشی بسته بودند و تنها برخی از شعب بانک‌ها در محدوده خیابان ولیعصر از چهارراه ولیعصر تا میدان ولیعصر در حال فعالیت بودند. در خیابان طالقانی نیز تمامی صنوف بجز داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها تعطیل هستند. همچنین در اکثر نقاط شهر تعدادی از اصناف متخلف در حال فعالیت بودند که با تذکر تعطیل شدند.

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: براساس گزارش کمیته پلیس راه که در سه نقطه آزادراه تهران شمال، اتوبان قم_ تهران وجاده قدیم قم _تهران فعالیت می‌کنند تا ساعت ۱۸ روز گذشته در مجموع تعداد ۲۵۰۰ دستگاه خودروی برگشت داده شده و ۲۱۷۶ مورد اعمال قانون شده‌اند.

سردار هداوند همچنین در خصوص فعالیت یگان‌های مختلف پلیس گفت: هیچکدام از نیروهای پلیس در یگا‌ن‌های مختلف دورکار نشده‌اند و امکانات ایمنی از قبیل ماسک در اختیار آنها قرار داده شده است و در سطح شهر و مبادی ورودی و خروجی شهر در حال فعالیت هستند. مردم در صورت باز بودن اصناف می‌توانند با ۱۱۰ تماس بگیرند و اطلاع دهند. منبع: ایلنا برچسب ها: پلیس تهران ، خودرو ، اعمال قانون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پلیس تهران خودرو اعمال قانون حال فعالیت اعمال قانون رییس پلیس شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: بر اساس وظایف ذاتی و مأموریتی این شرکت و در راستای درخواست شهروندان برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی و سد معبر سیار از جمله وانتی‌هایی که معمولا با حضورشان باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شوند، این شرکت طرح ضربتی را طی فروردین‌ماه با مشارکت پلیس راهور در ۱۲ منطقه از تهران به اجرا درآورده است که همچنان درحال اجراست.

 وی گفت: عوامل انضباط شهری در مناطق با مشارکت پلیس راهور نسبت به پاکسازی معابر و رفع سد معبر سیار که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک کردن دوبله و سوبله و یا عدم مقررات حمل بار کرده و برای شهروندان و تردد ایشان مزاحمت ایجاده کرده‌اند، تلاش کرده و جرایمی که پلیس راهور برای ایشان در نظر می‌گیرد باعث نظم و انضباط بیشتری در سطح شهر خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با اشاره به تعداد روز‌های تعطیل در فروردین ماه اعلام کرد، پس از تعطیلات، تعداد ۲۶۲ مورد رفع سد معبر سیار با مشارکت یگان عملیات راهور تهران انجام گرفت و علاوه بر اعمال جرائم برای سد معبر کنندگان سیار، تعداد ۳ دستگاه خودرو متخلف نیز توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده است.

 رنجبریان افزود: در این طرح ها، شرکت شهربان با استعداد ۹۹ نفر نیروی اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و با حضور ۳۱ نفر از نیرو‌های یگان عملیات راهور تهران موضوع را دنبال کرده و به اجرا می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: طرح انضباط شهری مشاغل سیار در منطقه دو حد فاصل بزرگراه محمدعلی جناح و میدان خبرنگار واقع در خیابان شهید گلاب (محله طرشت)، منطقه سه حدفاصل سیدخندان و مترو قلهک (محور شریعتی)، منطقه هفت نظام‌آباد و خیابان دماوند، منطقه ۹ چهل‌وپنج متری زرند، منطقه ۱۰ خیابان امام خمینی (ره)، منطقه ۱۱ خیابان وحدت اسلامی، منطقه ۱۳ خیابان نیروی هوایی، منطقه ۱۴ خیابان شکوفه و درودیان، منطقه ۱۵ خیابان شهرزاد، منطقه ۱۶ خیابان بیست‌متری جوادیه، منطقه ۱۷ بزرگراه نواب (شیخ محمدی) و منطقه ۲۱ بلوار تهرانسر حدفاصل خیابان شاهد و شهید رجایی در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...