Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:26:34 GMT

کاهش حقوق ورودی لباس گان از ۵۵ درصد به ۵ درصد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۸۵۱

کاهش حقوق ورودی لباس گان از ۵۵ درصد به ۵ درصد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در نامه ای به رئیس کل گمرک ایران، اعلام کرد: به استناد مصوبه هیات وزیران لطفا دستور فرمایید به منظور تسری در تامین لباس گان (محافظ پرستاری) سود بازرگانی و حقوق ورودی آن از ۵۵ درصد به ۵ درصد کاهش یابد.

کد خبر 4888884.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: پرستار ویروس کرونا واردات کالا ویروس کرونا سال جهش تولید قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام بورس بانک مرکزی ایران قیمت دلار ایالات متحده آمریکا وزارت جهاد کشاورزی ماسک طبی وال استریت گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟

دولت اعلام کرده از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده، منابع ریالی برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فراهم آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، براساس حکم قانون بودجه، قرار است منابع ریالی برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده فراهم شود و حالا دولت اعلام کرده در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این درآمد علی‌القاعده صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد، اما یدالله فرجی، فعال صنفی بازنشستگان کارگری، می‌گوید: باید مشخص کنند سهم بازنشستگان کارگری از این منابع چقدر است.

او افزود: آیا بازهم قرار است این بودجه صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق‌های دولتی شود و حکم کنند که تامین اجتماعی با منابع داخلی خود متناسب‌سازی را اجرا کند؟

به گفته فرجی، اگر چنین حکمی صادر کنند بازهم دست بازنشستگان کارگری در حنا خواهد ماند چرا که صندوق تامین اجتماعی با منابع خود متناسب‌سازی را اجرا نمی‌کند.

این فعال صنفی بازنشستگان ادامه داد: تامین اجتماعی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان را اجرا نکرد حالا چطور قرار است یک متناسب‌سازی عادلانه را اجرایی کند؛ سهم ما کارگران بازنشسته از متناسب‌سازی چقدر است و چه زمانی قرار است نصیب‌مان شود؟

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • رئیسی: تقابل آشکار جریان شرافت و شرارت در غرب
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود