Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:43:21 GMT

بیش از ۲ میلیارد ریال به سلامت ماکو مساعدت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۰۹۶

بیش از ۲ میلیارد ریال به سلامت ماکو مساعدت شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو از مساعدت بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مردم به یک موسسه خیریه درمانی در شهرستان خبر داد.

حسین عباسی در حاشیه بازدید از کلینیک یک موسسه خیریه درمانی در ماکو در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و با درک مسئولیت و شرایط، توسط شهروندان نوع دوست و خیر اندیش شهرستان ماکو تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به حساب یک موسسه خیریه درمانی در ماکو واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید براینکه حدود ۲ میلیارد ریال آن برای تجهیز و خرید ملزومات بهداشتی بیمارستان و کادر درمانی هزینه شده است، افزود: با این میزان کمک،  ۲۰۰ سری کیت حفاظت فردی ایزوله، ۸۰۰ سری لباس یکبار مصرف (گان جراح)، ۱۰ هزار جفت دستکش (۲۰کارتن)، یک‌هزار لیتر الکل، آب‌ژاول و گلیسیرین، ۱۰ هزار عدد ماسک کشی چهارلایه، ۲۰ کارتن (۸۰ گالن) چهار لیتری مایع دستشویی، ۳۰ کارتن مایع سفید کننده به میزان حدود ۴۰۰ لیتر و ۱۲ کارتن دستمال کاغذی به میزان ۵۷۶ بسته تاکنون تهیه و به بیمارستان ماکو اهدا شده است.

فرماندار ماکو بیان کرد: علاوه بر آن، ۱۵ تخت بیمارستانی مکانیکی و برقی پیشرفته با تجهیزات جانبی به تدریج تهیه و به بیمارستان اهدا می شود.

وی با اشاره به نتایج بررسی علل ابتلای موارد مثبت کرونا ویروس در ماکو، گفت: سابقه مسافرت اخیر یا تماس با مسافران علامتدار علت اصلی درگیری و شیوع است، لذا از همشهریان عزیز ماکویی که علیرغم توصیه های مکرر، به مسافرت رفته اند، ضمن آرزوی سلامتی برای آنها خواهشمند است بعد از برگشت از سفر ۱۴ روز به هیچ عنوان از منزل خارج نشده و با افراد دیگر تماس نداشته باشند.

عباسی همچنین از دستگیری افرادی که با جوسازی میخواهند شرایط را بحرانی کنند خبر داد و افزود: فردی که به صورت غیر قانونی اقدام به تصویر برداری در حریم خصوصی بیمار در بیمارستان فجر ماکو نموده بود ظرف ۲۴ ساعت با همکاری پلیس فتا شناسایی و به علت ایجاد رعب وحشت دروغین با تدابیر قضایی، دستگیر شد.

فرماندار ماکو در ادامه با تاکید براینکه با اجرای طرح فاصله گیری اجتماعی در مبادی ورودی شهرستان ماکو، شاهد کاهش چشمگیر تردد خودرو ها در این محور بوده ایم، افزود: در این رابطه ۷دستگاه خودرو توقیف و بعد از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه همکاری شهروندان جهت پایش و بازرسی دقیق در مبادی ورودی به شهرستان الزامی است،  ادامه داد: خودروهایی که صاحبان آنها، تصمیم ستاد را نقض کرده و اقدام به برهم زدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کنند، علاوه بر جریمه به پارکینگ نیز منتقل می شود که در این راستا، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ خودرو به پارکینگ انتقال یافته است.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس ۲ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

فرماندار همدان گفت: به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان به لحاظ بسیاری از شاخص‌ها مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در کارگروه سلامت شهرستان همدان در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، اظهار کرد: وضعیت کشور در ارتقای امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای همسطح خود نیست و در منطقه نیز پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

وی افزود: از ابتدای استقرار دولت مردمی، هفت پایگاه سلامت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان همدان احداث شده و بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار همدان ادامه داد: امسال و در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و به امید خدا خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت یک امر مستمر است و تنها مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی، اقدام جدی و فوری داشته باشند.

کد خبر 747840

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی