Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:16:29 GMT

کلیه محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی باز است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۱۳۱

کلیه محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی باز است

جلال زاده گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی باز و با توجه به شدت تداوم بارندگی ها و وقوع روان آب و سیلابی شدن مسیرها ممکن است انسداد لحظه ای صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «اسدالله جلال زاده» امروز (۱۱ فروردین) به رسانه های گورهی گفت: بارندگی ها در استان ادامه دارد و در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی باز و با توجه به شدت تداوم بارندگی ها و وقوع روان آب و سیلابی شدن مسیرها ممکن است انسداد لحظه ای صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: ضمناً در چندین محور به علت طغیان رودخانه محودودیت ترافیکی انجام پذیرفته که به صورت مقطعی است.

 

وی عنوان کرد: هم اکنون طبق گزارشات از گشت‌های مستقر در طول محورها و تصاویر دریافتی از مرکز مدیریت راه ها در اکثر محورها شاهد بارش باران  همراه با مه گرفتگی مقطعی هستیم رانندگان گرامی با احتیاط رانندگی نمایند.

 

جلال زاده در پایان خاطر نشان کرد: هم وطنان گرامی می‌توانند از طریق سامانه گویای ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از آخرین وضعیت ترافیک و جوی استان جویا شوند.

 

طبق اخطاریه سازمان مدیریت بحران کشور بارندگی‌ها یکشنبه و دوشنبه بسیار سنگین است و با ورود سامانه بارشی جدید ۱۳۸ تیم امدادی در خراسان جنوبی به حالت آماده باش درآمدند.

 

هواشناسی برای امشب و فردا در ارتفاعات ریزش برف نیز پیش‌بینی کرده است. 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بارندگی و سیلاب محور مواصلاتی بارندگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری