Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از بدو شیوع ویروس کرونا با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی وارد میدان شد و با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و امکانات و با حضور هشت هزار و ۱۸۳ نفر از جهادگران در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تهیه و توزیع ۱۹ هزار و ۷۰۰ نسخه بروشور آموزشی، ارائه آموزش چهره به چهره به چهار هزار و ۶۰۰ نفر و فعالسازی ۱۷ کارگاه تولید ماسک با همت جهادگران خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک تهیه و پس از ضدعفونی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

فولادی اضافه کرد: ضدعفونی چهار هزار و ۷۴۰ نقطه از معابر و اماکن عمومی و ۸۱۰ باب از مساجد و اماکن مذهبی و مدارس چهارمحال و بختیاری، توزیع هشت هزار و ۴۵۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی و توزیع ۲۶ هزار و ۹۰۰ عدد ماسک و دستکش بین نیازمندان، از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان است.

مسئول بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی توزیع شده و ۵۲۰ گروه جهادی تخصصی در حوزه درمانی و بهداشتی بکارگیری شده اند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران گروه جهادی ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند