Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:41:12 GMT

کنترل ویدئویی جهانبخش و رفقا در قرنطینه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۶۹۸

کنترل ویدئویی جهانبخش و رفقا در قرنطینه

ستاره ایرانی و هم تیمی هایش در شهر برایتون از طریق دوربین های ویدئویی در قرنطینه کنترل می شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که مردم کشورهای مختلف با کروناویروس روند زندگی شان مختل و در خانه قرنطینه شدند وضعیت برای فوتبالیست های حرفه ای که ساعت ها در کمپ مدرن باشگاه ها کنار هم تمرینات و برنامه غذایی متفاوتی را پیگیری می کردند با دردسرهای زیادی روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از این باشگاه ها برایتون آلبیون در لیگ جزیره نام دارد، جایی که سرمربی جوان و مشهور آنها برای این که بتواند الگویی جدید برای کنترل آماده سازی ستاره هایش ترسیم کند از فن آوری های جدید تلویزیونی بهره برده و با کمک شرکتی انفورماتیک در تلاش برای کنترل شاگردانش در قرنطینه خانگی است.

 

گراهام پوتر سرمربی برایتون در تشریح برنامه های جدید خود برای کنترل بازیکنان گفت:« این روزها کنترل کردن خیلی از امور عادی و روزمره دشوار شده است. از همین رو باید برای کنترل این شرایط فکر جدیدی می کردیم که کنترل بازیکنان از طریق دوربین های کار گذاشته شده می توانست الگوی جدیدی برای آماده سازی و نظارت بر عملکرد آنها باشد چون فکر می کنم بحران فعلی حالا حالاها کنار همه ما خواهد بود و نمی شد دست روی دست گذاشت».

 

براساس اعلام باشگاه برایتون و سرمربی این تیم بازیکنان از صبح تا شب در قرنطینه خانگی براساس برنامه تنظیمی هم باید تمرینات خود را برگزار می کردند هم برنامه غذایی باشگاه را مو به مو اجرا و گزارشی از آنالیز توان جسمی و کالری های بدن شان را به تیم پزشکی و بدنسازی براساس داده های دستگاه های الکترونیکی ارائه می دادند که یکی از بازیکنان علیرضا جهانبخش است که در منزل خود در شهر برایتون باید تمرینات آماده سازی را براساس الگوی ترسیمی جدید گراهام پوتر پیش می برد و در ویدئو کنفرانس های کادر فنی شرکت می کرد.

برایتون علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون علیرضا جهانبخش برای کنترل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • ویدئویی پربازدید از اجرای ترانه «تو محشری» امید در صداتو
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم