Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در مورد روند تمرینات سه ورزشکار ایران که در خارج از کشور به سر می‌برند، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوومیدانی در زمان سرپرستی ایرج عرب برنامه چندین ورزشکار که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده بودند یا شرایط کسب سهمیه داشتند، بررسی کرد و برای برخی از آنها اردوی برون مرزی در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه بهنام شیری و حسین رسولی (پرتاب دیسک) را به بلاروس، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع) را به روسیه و حسن تفتیان(دونده ۱۰۰ متر) را به فرانسه فرستاد.

شیوع ویروس کرونا در جهان و تاکید بر قرنطینه خانگی به عنوان راهی برای کنترل این ویروس باعث لغو تمرینات ورزشکاران در بسیاری از کشورها شده است. در این راستا حسن تفتیان نیز که اردوی خود را به پایان رسانده بود به ایران بازگشت اما شیری، رسولی و قنبرزاده همچنان در خارج از کشور هستند و ابهاماتی در مورد وضعیت تمرینات آنها وجود دارد. علاوه بر این فدراسیون دووومیدانی در مورد قنبرزاده که از تاریخ ۱۵ بهمن به روسیه اعزام شده، هیچ نوع خبری منتشر نکرده و روند تمرینی او روشن نیست.

پژمان معمتدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت کیوان قنبرزاده، بهنام شیری و حسین رسولی که در اردوی برون مرزی به سر می‌برند، به ایسنا گفت: قرار بر این بوده که اردوی این ورزشکاران سه ماهه باشد و ما هر چند وقت یک بار با مربی آنها مکاتبه می‌کنیم و از وضعیت تمریناتشان آگاهی داریم. کاملا آنها را رصد می‌کنیم و اینگونه نیست که از وضعیتشان بی اطلاع باشیم.

او در مورد شیری و رسولی گفت: اردوی این دو ورزشکار تا سوم اردیبهشت 99 ادامه دارد اما از آنجایی که هفتم اردیبهشت یک مسابقه در بلاروس برگزار می‌شود، سفر آنها را چند روز تمدید می‌کنیم تا در این مسابقه شرکت کنند. در نهایت عملکرد آنها در این مسابقه معیار ارزیابی ما قرار می‌گیرد که آیا اردوی برون مرزی ادامه پیدا کند یا اینکه بهتر است به ایران بازگردند.

سرپرست دبیری فدراسیون در پاسخ به اینکه با توجه به شیوع کرونا در جهان آیا مسابقه بلاروس برگزار می‌شود؟ گفت: بلاروس تا الان که این مسابقه را لغو نکرده است و در همان تاریخ هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود. البته در موضوع شیوع کرونا تصمیمات لحظه‌ای عوض می‌شوند با این حال تا الان در مورد لغو مسابقه چیزی به ما اعلام نشده است.

او در مورد بررسی وضعیت اردویی این ورزشکاران بیان کرد: تا زمانی که به تعطیلات نوروز نرفته بودیم سیاست و برنامه‌های فدراسیون بر مبنای برگزاری به موقع المپیک بود در نتیجه قرار بود اردوی سه ماهه این ورزشکاران بدون مشکلی برگزار شود. اما اکنون که المپیک یک سال به تعویق افتاده است و فوریت ارتقاء رنکینگ و کسب سهمیه از بین رفته و شیوع کرونا امری جهانی شده است اصراری به ادامه اردوی برون مرزی ورزشکارانمان نیست. از طرفی ممکن است با آمدن آقای مبینی سیاست‌های فدراسیون با دوره سرپرستی آقای عرب متفاوت باشد.

معتمدی در این مورد افزود: اکنون ضرورت دارد که جلسه سازمان تیم‌های ملی را برگزار کنیم و تصمیم گیری های لازم را به سرانجام رسانیم چون با توجه به شرایطی که پیش آمده ما هم دقیقا نمی‌دانیم که باید چکار کنیم؛ به صلاح است که ورزشکاران را به کشور برگردانیم؟ می‌توانیم امکانات تمرینی‌شان را فراهم کنیم؟

او به بسته بودن باشگاه و سالن‌های ورزشی در کشور اشاره کرد و گفت: اکنون تمام مجموعه‌های ورزشی در ایران تعطیل شده و اگر این ورزشکاران را به ایران برگردانیم مشخص نیست که بتوانیم برایشان شرایط تمرینی فراهم کنیم.

معتمدی در پاسخ به این سوال که با توجه به شیوع کرونا در روسیه آیا تمرینات قنبرزاده همچنان ادامه دارد؟ گفت: بر اساس آخرین اطلاعات در حال تمرین است و مشکلی در این مورد وجود ندارد. اردوی آقای قنبرزاده نیز سه ماهه است و در جلسه سازمان تیم های ملی که به شکل حضوری یا ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود در مورد او، شیری و رسولی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني کیوان قنبرزاده اردوی برون مرزی برگزار می شود شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"،  با اينكه طبق ليست اعلام شده از سوى فدراسيون كشتى قرار بود حسن يزدانى از امروز در اردوى تيم ملى بعد از شش ماه غيبت به دليل عمل جراحى كتف حاضر شود، اين اتفاق به اردوى بعدى موكول شد.

طبق اعلام فدراسيون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

دیگر خبرها

  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه