Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@05:22:30 GMT

علت ریزش موی شدید چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۸۷۴

علت ریزش موی شدید چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا استقامتی فوق تخصص بیماری‌های غدد درون ریز و متابولیسم آندوکرینولوژی، درباره علت ریزش موی شدید چیست؟ گفت: بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو می‌شوند به متخصص غدد مراجعه می‌کنند و ما با انجام ازمایش‌هایی علت آن را متوجه می‌شویم، ولی این گونه نیست که هر فردی که دچار ریزش مو شود اگر به متخصص غدد مراجعه کند مشکلش حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقامتی در ادامه بیان کرد: در اکثر موارد با درمان‌هایی که ما انجام می‌دهیم این ریزش شدید موی سر را کنترل می‌کنیم مثلا اگر تروئید به شدت کم کار و یا به شدت پر کار باشد با درمان‌های ما کنترل می‌شود.

فوق تخصص بیماری‌های غدد درون ریز و متابولیسم آندوکرینولوژی در ادامه اظهار کرد: در بیشتر مواقع علت ریزش موی شدید زیاد بودن اثر هورمون‌های مردانه است و در مواردی این هورمون‌ها زیادی پیشرفته هستند. نباید ادعای زیادی کرد که با مراجعه به متخصص غدد مشکل حل می‌شود.

وی در ادامه گفت: در مواردی که سطح هورمون‌های مردانه بالا می‌رود منجر به ریزش مو می‌شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریزش مو افزایش رشد مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه در استان ایلام تداوم دارد.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه در استان ایلام در قالب وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق، طوفان تندری و در نقاط مستعد تگرگ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط همرفتی بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تقویت می‌شوند، افزود: بارش شدید باران باعث سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد شده و طغیان رودخانه‌ها را به دنبال خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی ایلام ادامه داد: در ارتفاعات صاعقه پیش‌بینی می‌شود و بارش باران ممکن است منجر به ریزش جاده‌ها شود.

کد خبر 750282

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • زمان ورود موج‌ رگباری شدید به کشور اعلام شد
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد
  • ادامه باران در ۱۷ استان / باران جدید از دوشنبه
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • بارندگی‌ها تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه
  • ببینید | ریزش سقف در دانشگاه ملک‌ فهد | خسارت باران شدید به عربستان