Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان،  شهرام احمدی با اشاره به ارجاع ۴۰۰ فقره پرونده تخلف به مراجع قانونی، تصریح کرد: ۱۰۸ مورد تخلفات شکار صورت گرفته که از این تعداد ۳۱ مورد تخلفات شروع به شکار بوده که متخلفان در این موارد دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته ۴۰۰ فقره پرونده تخلف محیط زیستی در سطح استان توسط اداره کل حفاظت محیط زیست تشکیل شد.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: با تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان، ۷۰ قبضه اسلحه مجاز، غیرمجاز و جنگی،  ۲۸۷ مورد ادوات و وسایل شکار و صید غیرمجاز از متخلفان کشف، ضبط و تحویل مراجع قضایی شد.

احمدی ادامه داد: ۵۰ مورد احیا و بازگرندان حیات وحش به دامان طبیعت که در حوادث طبیعی زخمی و در مراکز مجاز تحت درمان و مداوا قرار گرفته‌اند، بخش دیگری از فعالیت این اداره‌کل بود.

وی اضافه کرد: در خصوص برخورد با آلودگی‌های زیست محیطی ۳۱ مورد با موضوع بی‌توجهی به تذکرات تشکیل شده است همچنین در سال گذشته آتش‌سوزی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست نسبت به سال ۹۷،  %۱۴کاهش داشته‌ است.

احمدی عنوان کرد: از فرمانده یگان حفاظت استان در سال گذشته به پاس خدمات ارزشمند در حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی توسط سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور تقدیر شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: علاوه بر زحمات پرسنل، برقراری کشیک شبانه و شیفت مربوط به اطفای حریق، تجهیز پاسگاه‌های حفاظت محیط زیست و کمک‌های استانداری استان، ستاد مدیریت بحران، مشارکت جوامع محلی و سازمان‌های مردم نهاد تأثیر مهمی در حفظ محیط زیست استان داشته است.

گفتنی است ،استان چهارمحال و بختیاری دارای ۸ منطقه چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست شامل: یک اثر طبیعی ملی، یک پارک ملی، یک پناهگاه حیات وحش و پنج منطقه حفاظت شده است.

46

کد خبر 1370680

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری حفاظت محیط زیست محیط زیست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم

روایت محمد درویش، فعال محیط زیست از جلسه‌ شورای‌عالی محیط‌زیست و اظهارات محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت که در واکنش به درخواست ۴۰ هزار هکتار زیستگاه قوچ ارمنی ناباورانه گفت: «۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون‌هم ارمنی؟!» را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مشاهده پلنگ در منطقۀ سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن