Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه نماینده نباید بدنبال تغییر مدیران به هر قیمتی باشد، گفت: مقابل استخدام‌های خارج از چارچوب قانونی ایستاده و ازطریق قانونی پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان به بررسی مشکلات این حوزه پرداخت و گفت: در حالی که لرستان دارای منابع آبی بسیاری است اما در برخی مناطق مانند سپید دست و یا برخی روستاهای اطراف رودخانه کشکان مشکل آب آشامیدنی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان به نظر می‌رسد اگر اراده‌ای وجود داشته باشد می‌توان با برنامه ریزی مناسب مشکلات را برطرف کرد.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم گفت: دغدغه اصلی ما این است که با کمک مسوولان و همکاری با آنها بتوانیم دغدغه‌های مردم را پیگیری کنیم و گامی در جهت حل مشکلات آنها در حوزه آب و فاضلاب برداریم.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب آب پایدار و سالم برای شهر خرم‌آباد تامین شود تا در آینده مشکلی در این زمینه به وجود نیاید. 

ویسکرمی در ادامه با بیان اینکه نماینده مردم در مجلس باید تمام توان خود را برای پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات  آنها بکار گیرد، عنوان کرد: علت شکست یک نماینده و روسیاهی او در دنیا و آخرت این است که به دنبال تغییر مدیران و جابه جایی مهره‌ها برای تحقق وعده‌های انتخاباتی یا تامین نظر حامیان سیاسی خودش برود. وقتی یک نماینده این رویه را در پیش گرفت نمی‌تواند مطالبات مردمی را به درستی پیگیری کند.

وی تحمیل افراد ضعیف و غیر متخصص رابرای تصاحب سمت‌های مدیریتی اجحاف در حق افراد شایسته و توانمند دانست و خاطرنشان کرد:  بنده به هیچ عنوان بنا بر دخالت مستقیم در عزل و نصب‌ها ندارم و بدنبال تغییر به هر قیمت مدیران نیستم بلکه ملاک بنده عملکرد مدیران رضایت مردم و حرکت در جهت ارزش‌های انقلاب است و این را خدمت استاندار محترم هم عرض کرده‌ام.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم گفت: بی‌شک یک نماینده اگر فردی را به یک مدیر تحمیل کند دیگر نمی‌تواند برای مشکلات مردم زبان برنده داشته باشد و از موضع طلبکار به بدهکار تبدیل می شود؛ لذا بنا ندارم در اموری که به نماینده مربوط نیست دخالت کنم.البته در مقام وکیل مردم به هیچ عنوان مدیران کم کار یا ناتوان یا تنبل و غیرجهادی را تحمل نخواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر این که استخدام‌های غیر قانونی داد مردم را درآورده است، افزود: اگر موردی از استخدام‌های خارج از قانون در هر کجای استان مشاهده کنم یا به بنده گزارش شود به عنوان بعد نظارتی مجلس از طریق نهادهای نظارتی و قانونی پیگیری خواهم کرد چرا که استخدام غیرقانونی اجحاف در حق مردم و خلاف شایسته سالاری است.

ویسکرمی در پایان گفت: رفع مشکلات استان نیازمند تعامل مدیران با نمایندگان است و در این راه سعی خود را بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پر کردن کمبودهای موجود خواهم گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب استخدام قانون لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا

استاندار لرستان از شناسایی یک سرمایه‌گذار اولیه‌ با تأمین منابع مالی برای کارخانه فولاد ازنا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگروه رفع موانع تولید با ارائۀ مصوبات خوبی امروز در استانداری لرستان برگزار شد.

او اضافه کرد: پروندۀ قضایی کارخانه فولاد ازنا در دادگستری تهران به‌نمایندگی از رئیس قوه قضاییه مورد بررسی قرار گرفته‌است و حکم قضایی تنها راه برگشت از مصوبات گذشته برای این کارخانه است.

استاندار لرستان متذّکر شد: اگر نمایندۀ صنعت تا دو روز آینده دستگاه قضایی را برای اعلام نظر دیگری پیرامون کارخانه فولا ازنا متقاعد کند، ما آن را اجرا می‌کنیم و در غیر این صورت مصوبۀ رئیس‌جمهور عملی و قانون اجرایی می‌شود.

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

شفقت با اعلام اینکه سرمایه‌گذار اولیه‌ای با تأمین منابع مالی برای کارخانه فولاد ازنا شناسایی شده‌است، بیان کرد: امیدواریم این پروژه را هرچه سریع‌تر فعال کنیم.

او با تذکر اینکه آخرین تغییرات آمایش لرستان باید حداکثر تا آخر خرداد بررسی شود، اعلام کرد: این تغییرات در شورای برنامه‌ریزی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه ما در مرحلۀ اجراشدن قانون برنامۀ هفتم هستیم، اذعان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که این قانون را به‌صورت استانی تا پایان تیرماه 1403تهیه کنند.

شفقت گفت: سازمان برنامه‌وبودجه موظف است که برنامه‌های استانی برای قانون برنامه هفتم را از پایان تیر تا پایان شهریور تلفیق کند تا برنامه هفتم را به‌صورت شهرستانی، استانی و دستگاهی تهیه کنیم.

او با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در خرم‌آباد و چگنی، اضافه کرد: دولت بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری و تأکید رئیس‌جمهور وظیفۀ صیانت از آرای مردم را دارد.

استاندار لرستان با تأکید به لزوم برقراری آرامش در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی، خاطرنشان کرد: مردم هر کاندیدایی را انتخاب کنند برای ما تفاوتی ندارد.

شفقت از مردم حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی برای مشارکت در دور دوم انتخابات دعوت کرد و گفت: حضور بیشتر مردم برای ما ارزش است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است
  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • جابه‌جایی شرکت کربن ‌به‌ خارج از شهر اهواز تا ۱۴۰۵/ ضرورت بازسازی کارخانه فعلی
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده