Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان پرسپولیس و استقلال دوست دارند لیگ برتر فوتبال نوزدهم ادامه پیدا کند، اما چند باشگاه از جمله سپاهان و تراکتور حاضر به قبول این موضوع نیستند.
به نظر شما عادلانه ترین حالت برای تعیین تکلیف دوره نوزدهم لیگ برتر چیست؟ شما کاربران پارس فوتبال نظرات خود را در پانوشت با دیگران به اشتراک بگذارید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال امیدوارند پس از کاهش روند ابتلا به ویروس کرونا و کنترل این بیماری در ایران، لیگ برتر با هر شکل و شمایلی ادامه یافته و ۹ هفته باقی‌مانده از فصل برگزار شود، اما در سمت مقابل، ادامه بازی‌ها هم مخالفان زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر، پرسپولیسی‌ها که فقط چند گام کوتاه تا رسیدن به قهرمانی دوباره در این رقابت‌ها فاصله دارند، دو راهکار را به سازمان لیگ پیشنهاد می‌دهند؛ یا بازی‌ها ادامه پیدا کند یا در صورت اعلام پایان لیگ، جام قهرمانی به این تیم صدرنشین برسد.

در سمت مقابل استقلالی‌ها که در صورت کسب برد در بازی عقب مانده خود مقابل فولاد خوزستان، به رده دوم جدول صعود می‌کنند، اعتقاد دارند اگر لیگ لغو شود، حق آنها که در راه قهرمانی قدم برمی‌دارند ضایع می‌شود.

از سوی دیگر، بازیکنان استقلال می‌گویند بابت امسال ۵۰ درصد دریافتی هم نداشته‌اند و تعطیل شدن لیگ باعث می‌شود آنها دیگر به پول‌شان نرسند. حتی آنها قصد داشتند اعتصاب کنند که بحث ممنوع‌المصاحبه شدن در روز‌های پایان سال، مانع از این اتفاق شد.

با این حال، مدیران سپاهان و تراکتور (شاید به جهت شرایط نه چندان مساعد در کورس قهرمانی) معتقدند شرایط برای ادامه دادن به لیگ مهیا نیست و باید باشگاه‌ها به فکر فصل آینده باشند. آنها در مصاحبه‌های خود از مسئولان سازمان لیگ درخواست دارند تا مسابقات را در همین نقطه لغو کنند تا تیم‌ها برای فصل آینده زمان کافی داشته باشند و از سوی دیگر، بیماری کرونا هم از بین برود.

چند باشگاه ته جدولی که احتمال سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کنند، در صف مخالفان ادامه لیگ قرار دارند. آنها عجیب‌ترین طرح ممکن را ارائه کرده‌اند و می‌گویند؛ فصل نوزدهم در همین جا تمام شود، از لیگ یک، دو تیم بالای جدولی به لیگ برتر صعود کنند و فصل آینده با ۱۶ تیم فعلی و ۲ تیم از لیگ یک یعنی با ۱۸ تیم آغاز شود!

به هر حال، بحث بر سر ادامه یا تعطیلی کامل لیگ همچنان داغ است آن هم در شرایطی که هیچ یک از لیگ‌های معتبر جهان به صورت کامل تعطیل نشده، اما در مقابل یورو ۲۰۲۰ به سال آینده موکول شد و المپیک ۲۰۲۰ هم به تعویق افتاده است.

پی نوشت: به نظر شما عادلانه ترین حالت برای تعیین تکلیف دوره نوزدهم لیگ برتر چیست؟ شما کاربران پارس فوتبال نظرات خود را در پانوشت با دیگران به اشتراک بگذارید.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سپاهان تراکتور استقلال پرسپولیس تراکتور تعطیلی لیگ برتر سپاهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آن‌ها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند. سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آن‌ها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است