Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:39:12 GMT

رزمایش دفاع بیولوژیکی در ابرکوه + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۳۷۱

رزمایش دفاع بیولوژیکی در ابرکوه + تصاویر

ایسنا/یزد رزمایش سراسری پدافند میکروبی، دفاع بیولوژیک و پاک‌سازی محیطی سپاه در ابرکوه نیز تحت عنوان «شهدای مدافع سلامت» با هدف پاک‌سازی و گندزدایی عمومی نقاط مختلف شهری و روستایی در ابرکوه برگزار شد.

رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌سازی محیطی شهدای مدافع سلامت عصر روز یکشنبه دهم فروردین‌ماه، هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان ابرکوه و با محوریت ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مهدی ابرقویی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد: این رزمایش سراسری طی دو روز در تمام استان‌های کشور توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های بسیجی، جهادی و سپاهی از ابتدای آغاز شیوع کرونا در اسفندماه فعالیت‌های خود را در راستای اطلاع‌رسانی، محلول‌پاشی معابر و خیابان‌های پرتردد و آلوده، تهیه و توزیع ماسک، کنترل خودروهای ورودی در پست‌های غربالگری، چاپ و انتشار بروشور و... آغاز کرده و تا پایان این بحران در کنار مردم خواهند بود.

ابرقویی خاطرنشان کرد: رزمایش پدافند میکروبی، دفاع بیولوژیک و پاک‌سازی محیطی سپاه در ابرکوه نیز تحت عنوان «شهدای مدافع سلامت» با هدف پاک‌سازی و گندزدایی عمومی نقاط مختلف شهری و روستایی و رژه خودرویی و موتوری با حضور نیروهای بسیجی، جهادی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، پلیس راهور و نیروی انتظامی  برگزار شد.

«عبدالحسین اکرمی» رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان  ابرکوه نیز از فعالیت‌های مستمر و شبانه‌روزی حوزه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: اقدامات لازم جهت پیشگیری و قطع زنجیره کرونا در حال انجام است. ضمن این که غربالگری در سطح جامعه به منظور شناسایی افراد مبتلا و یا مشکوک با پیشرفت ۸۸ درصدی همراه بوده است.

تأکید کرد: عبور از این بحران و بازگشت وضعیت به حالت عادی تنها با همکاری مردم و پرهیز از حضور و تجمع امکان‌پذیر است و مجدداً توصیه می‌شود تنها برای انجام امور ضروری و حیاتی از منزل خارج شده و حضور خود را به حداقل برسانند.

اکرمی ضمن اشاره به در پیش بودن روز طبیعت (سیزدهم فروردین)، تصریح کرد: مردم باید خطر ابتلا و شیوع گسترده کرونا ویروس را جدی گرفته و به این باور برسند که نوروز امسال با سال‌های قبل کاملاً متفاوت است و باید برای حفظ جان خود و سایر مردم، روز طبیعت را در خانه بمانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ابركوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش دفاع بیولوژیک برگزار شد پاک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»

کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»