Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:05:58 GMT

یادداشت انتقادی منتخب مجلس یازدهم درباره عملکرد دولت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۴۰۵

یادداشت انتقادی منتخب مجلس یازدهم درباره عملکرد دولت

علیرضا نظری منتخب مردم خمین در مجلس یازدهم در یادداشتی برخی انتقادات را نسبت به کارنامه دولت در حوادث مختلف عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا نظری منتخب مردم خمین در مجلس یازدهم در یادداشتی با بازخوانی کارنامه دولت در حوادث مختلف، اظهارات رئیس جمهور در قبال مهار ویروس کرونا را متناقض توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن یادداشت بدین شرح است:

در طی عمر دولت دوازدهم شاهدِاتخاذ تصمیماتی از سوی رئیس محترم جمهور و هیئت دولت بوده‌ایم که خسارت های بزرگ مالی و جانی برای کشور و ملت به دنبال داشته است و پس از آشکار شدن نتیجه خسارت بار آن   به توجیه یا مقصر تراشی و یا با "کی بود کی بود من نبودم" از پاسخگویی در برابر ملت طفره رفته اند.

 ماجرای واگذاری ارز ۴۲۰۰ تومانی و به تاراج گذاشتن ۱۸ میلیارد دلار ذخایر ارزی کشور در اوج جنگ اقتصادی دشمن  علیه ملت آزاده ایران، حمله به برخی نهادهای انقلابی و زیر سوال بردن آن همه خدمت و مجاهدت در ۴۱ سال گذشته، ماجرای بیست و پنجم آبان ماه و غائله  بنزینی و خسارات بزرگ جانی و مال برای کشور  و توجیه اینکه من اصلا  دخالتی نداشته ام و من هم  مثل شما فردایش باخبر شدم، را شاهد بوده ایم. 

آخرین حلقه از حلقات خسارت بار برای کشور سیاست ها و اظهارات ضد و نقیض رئیس جمهور در ماجرای ورود ویروس کرونا به داخل کشور می باشد وقتی ۲۹ بهمن ۹۸ اولین تست مثبت مشاهده شد و پس از مدتی کوتاه نامه گلایه آمیز  وزیر محترم بهداشت و درمان مبنی بر تهدید جدی ویروس و کوتاهی بخش‌های مختلف و درخواست مسئولین مربوطه برای قطع حلقه اتصال ویروس به دیگران صادر شد اما شاهد مواضع غیرمسئولانه و سیاسی کارانه از طرف رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور بوده ایم و با شل کن سفت کن های دولت در این موقع حساس موجب مسافرت های گسترده از تهران به سمت شهرهای مختلف و بالعکس بوده‌ایم و تقریبا میشود گفت بیش از ۴۰ درصد مردم  کشور در طی چند روز گذشته به مسافرت رفته اند و امروز شاهد رشد رو به جلو این ویروس و ابتلاء  بخش عظیمی از مردم کشور بوده ایم.

 به راستی مسئول انتقال این بیماری منحوس در سراسر کشور چه کسی است؟

  آیا نمی شد این محدودیت هایی که از هفتم فروردین ۹۹ تصویب  و از هشتم اجرایی شد ۲۰ روز جلوتر انجام می شد و این همه خسارت جانی و مالی  به کشور وارد نمی‌شد؟

 انتظار می رود پس از جمع شدن بساط این ویروس منحوس یک بار و برای همیشه از مسئولین خاطی و مقصر در نزد افکار عمومی سوال شود و در برابر تصمیمات غلط و خسارت بار خود پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا نظری خمین دولت دوازدهم حمله موشکی نظری هیئت دولت بوده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم