Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخی با بیان اینکه مردم همچنان در خانه‌ بمانند و از انجام ترددهای غیرضرور خودداری کنند، گفت: همه فرمانداران برای روز طبیعت (۱۳ فروردین) طرح محدودسازی را انجام و بر ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «سید سعید شاهرخی»  در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان همدان  با بیان اینکه مردم همچنان در خانه‌ بمانند و از انجام ترددهای غیرضرور خودداری کنند، گفت: همه فرمانداران برای روز طبیعت (۱۳ فروردین) طرح محدودسازی را انجام و بر ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها نظارت جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان با بیان اینکه همه اماکن عمومی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان به طور جد تحت کنترل بوده و تا پایان طرح تعطیل هستند، افزود: به برخی از افراد که توصیه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی را نادیده می‌گیرند اجازه داده نمی‌شود با سلامت مردم بازی کنند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای کنترل و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیز گفت: مجموعه مدیریتی استان شروع خوبی در اجرای این طرح داشته و تاکنون اقدامات موثری برای حفظ سلامت مردم همدان انجام شده است.

 

 

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم ایجاب می‌کند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت و قدرت تداوم یابد تاکید کرد: فرمانداری‌ها بر تمام ایستگاه‌ها و نیروهای مراقبت سلامت حوزه‌های خود، نظارت داشته باشند و به طور مستقیم جزئیات طرح را بررسی و به استانداری گزارش کنند.

 

شاهرخی خاطرنشان کرد: فرمانداران استان برای حفظ سلامت روانی جامعه، تمام اقدامات انجام شده در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و غربال‌گری را به صدا و سیما ارائه‌کنند تا اطلاع رسانی شود.

 

وی با بیان اینکه باید همه مراحل حمایت، پیگیری و نظارت بر طرح فاصله‌گذاری و غربال‌گری مستند باشد عنوان کرد: به همت دانشگاه علوم‌پزشکی و فرمانداران و دیگر دست‌اندرکاران ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس استان همدان رتبه نخست غربال‌گری را در کشور کسب کرد.

 

شاهرخی بیان کرد: شهرستان نهاوند در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، در سطح کشور خوش‌ درخشید.

 

استاندار همدان افزود: بخشداری‌ها از ظرفیت دهیاران در انجام طرح فاصله‌گذاری نهایت استفاده را ببرند و فعالیت فرمانداران در انجام طرح نظارت و نتایج اقدامات آن بررسی می‌شود.

 

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا استانداری همدان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار