Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی تردد خودروها در محورهای مختلف آذربایجان شرقی طی 10 روز اول سال 99 به میزان 59 درصدکاهش یافت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اعلام این خبر افزود: باتوجه به اطلاعات به دست آمده از 82 دستگاه ترددشمار آنلاین در محورهای مختلف استان طی روزهای اول الی 10 فروردین سالجاری تعداد سه میلیون و 200 هزار تردد خودرو ثبت شده است که در مقایسه با تردد بیش از هفت میلیون و 800 هزار خودرو در مدت مشابه سال گذشته، به میزان 59 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورجعلی علیزاده گفت: در این مدت، روز هفتم فروردین، با تردد بیش از 411 هزارخودرو، پرترددترین و روزهای اول فروردین با بیش از237 هزار تردد و دهم فروردین با 272 هزار تردد، کم ترددترین روزهای این ایام بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: در این مدت، آمار ثبت شده تردد ورود و خروج از استان، بیش از 456 هزار خودرو بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با بیش از یک میلیون و 133 هزار تردد، 66 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان شرقی هزار تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی