Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه‌قضائیه گفت: لازم است همکاری وزارت بهداشت با سازمان زندان‌ها در ایجاد سلامت و مصون‌سازی محیط زندان تداوم یابد.

رئیس قوه‌قضائیه گفت: لازم است همکاری وزارت بهداشت با سازمان زندان‌ها در ایجاد سلامت و مصون‌سازی محیط زندان تداوم یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه‌قضائیه آیت الله رئیسی در جلسه شواری عالی قوه قضائیه خطاب به وزیر بهداشت اظهار کرد: رویکرد جدید ضد فساد در وزارت بهداشت قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر دستگاهی که مدیرانش ضدفساد باشند فساد آنجا لانه نمی‌کند.

رئیسی درباره وضعیت سلامت و بهداشت در زندان‌ها نیز گفت: لازم است همکاری کادر درمانی وزارت بهداشت با سازمان زندانها در ایجاد سلامت و مصونسازی محیط زندان و اطمینان بخشی به خانواده های زندانیان تداوم یابد.

وی ادامه داد: اگر به نظر تخصصی وزارت بهداشت در اجرای طرح فاصله گذاری و ایجاد محدودیت های اجتماعی زودتر توجه می‌شد و قبل از عید اجرا می‌شد کنترل کرونا سرعت می یافت. عنصر زمان در کنترل بیماریهای مسری تعیین کننده است.

رئیسی گفت: مردم پس از اطلاع از اراده قطعی مسولان، همکاری کردند. دولت هرچه زودتر بایدها و نبایدهای بهداشتی ادارات، مساجد، مدارس، بازار و... را تدوین و ابلاغ کند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031bJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قوه قضاییه وزارت بهداشت قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله بخش ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی با رئیس و معاونان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برای چهار پروژه شیلاتی استان که شامل ایجاد شهرک ماهیان زینتی، ایجاد مجتمع های آبزی پروری در حاشیه اهرچای تا قره سو، امکان سنجی ایجاد مجتمع پرورش ماهیان خاویاری حاشیه قزل اوزن و گیوی چای اعتبارات لازم اخذ شده است.

وی طرح های مطالعاتی حوزه شیلات در شهرک سامیان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در خصوص شهرک ماهیان زینتی و پرورش زالو و جلبک کارهای شاخصی انجام شده و با راه اندازی این طرح می توان تولید و پرورش ماهیان زینتی را به ۱۶میلیون قطعه ارتقا داد.

مدیرکل شیلات استان تولید جلبک در حوزه دانش بنیان را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به اینکه کشورمان در این خصوص وارد کننده است با تحقق برنامه مطالعاتی و اجرای آن می توان نه تنها نیاز کشور را تامین کرد بلکه طبق این مطالعات تا ۶۰ تن جلبک از مزارع استان برداشت کرد.

اله بخش خواستار توجه ویژه به بحث آموزش در حوزه شیلات شد و افزود: با توجه به توسعه این صنعت در استان اردبیل آموزش حوزه شیلات هم ضروری به نظر می رسد چرا که لازم است به صورت علمی هم به این حوزه ورود پیدا کنیم.

کد خبر 6098258

دیگر خبرها

  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • چگونگی نشان‌دار شدن بیماران صعب‌العلاج
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟