Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر یاراحمدی امروز دوشنبه در نشست هفتگی مدیران گروه‌های بهداشتی لرستان با تاکید بر اینکه از همه همکارانی که در این ایام در خط مبارزه بودند، تقدیر می‌شود، گفت: تعداد مراکز ۱۶ ساعته، نظارت و کنترل بیشتر بر روی افراد مشکوک به کرونا و رصد نوع فعالیت آنها در خوشه‌ها و کانون‌های ایجاد بحران به خصوص در ایام سیزده بدر و هفته پیش رو افزایش پیدا کرده است

وی، عنوان کرد: باید اطلاع رسانی وسیعی انجام شود تا مردم همچنان در خانه‌هایشان بمانند چرا که افزایش تعداد مراکز ۱۶ ساعته که مورد تاکید رئیس دانشگاه است، کار همکاران بهداشتی را دوچندان می‌کند تا با مقابله به بیماری کرونا به پیک آن دست یافته و بتوانیم بیماری را کنترل کرده و منتج به نتیجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: تمام بسترهای لازم در خصوص سامانه «سیب» فراهم است و باید ثبت اطلاعات آن به صورت روزانه باشد و از امروز به بعد شاهد عملکرد هر شهرستانی در سامانه «سیب» هستیم. ‌

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه افزایش لرستان کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن

مجید صالحی امیرگفت: گشت مشترک بازرسی کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات در سطح شهر همدان تشکیل شده است و هر روز با سرکشی از بنگاه‌های معاملات ملکی از تخلفات پیشگیری می‌کند.

او گفت: در بازدید‌های صورت گرفته طی روز‌های گذشته، چند بنگاه نیز اخطار پلمب دریافت کردند و همچنین چندین مورد تشکیل پرونده و ارسال برای تعزیرات صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: به منظور کنترل بازار مسکن، هفت هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های معاملات ملکی استان انجام شده است و تعدادی از متخلفان جریمه و پلمب شدند که تاثیر مثبتی بر کنترل قیمت مسکن در شهر همدان داشت، اما تا حصول نتیجه مطلوب جای کار زیادی وجود دارد.

صالحی امیر گفت: همچنین در کارگروه تنظیم بازار مسکن، واحد‌های مسکونی خالی استان در دست شناسایی است و به دنبال صحت سنجی آن هستیم تا اقدامات لازم برای آن‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۳۸۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان همدانی واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه