Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:47:28 GMT

۲۶ هزار بسته بهداشتی در روستاهای بجنورد توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۸۹۵

۲۶ هزار بسته بهداشتی در روستاهای بجنورد توزیع می‌شود

سرهنگ مجید فغانی در گفتگو با مهر عنوان کرد: تعداد ۱۲ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، محلول ۲۵۰ سی سی ضدعفونی کننده دست، بروشور بهداشتی، دستکش و محلول یک لیتری سطوح برای توزیع در ۴۰ روستای توابع شهرستان بجنورد آماده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد تصریح کرد: این بسته‌های بهداشتی پس از تحویل به دهیاری‌ها با همکاری شورای روستا، فرمانده پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از توزیع ۱۴ هزار بسته بهداشتی در آینده نزدیک در سایر روستاهای شهرستان بجنورد خبر داد.

کد خبر 4888997

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری ماسک طبی بارش باران ضدعفونی تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد