Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در حالی که با وجود تلاش سفارت ایران در بلغارستان برای حل مشکل کامیون‌های گرفتار در مرز رومانی و بلغارستان، هنوز کشور بلغارستان اجازه ورود این کامیون‌ها به خاک خود را نداده است یکی از رانندگان گرفتار در مرز از ارسال مقداری آب و آذوقه برای رانندگان، توسط پلیس رومانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، چند روز پیش فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که طی آن رانندگان از ممنوعیت تردد کامیون‌های ایرانی به خاک بلغارستان خبر داده و عنوان کردند این کامیون‌ها در مرز کالافات رومانی گرفتار شده و رانندگان آنها نیز بدون مواد غذایی و امکانات مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پس از ارسال این فیلم، پیامی از سوی رانندگان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن جمعی از رانندگان عنوان کردند سفارت ایران برای آنان مواد غذایی ارسال کرده است.

بیانیه سفارت ایران در بلغارستان

همچنین در تاریخ سوم فرودین ماه سفارت ایران در بلغارستان بیانیه‌ای در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی صادر کرد که خبر آن در تین نیوز نیز منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

ادامه توقف کامیون‌های ایرانی در مرز بلغارستان+ بیانیه سفارت ارسال کمک‌های سفارت ایران برای رانندگان گرفتار در مرز بلغارستان

پس از آن و در تاریخ چهارم فرودین سفارت ایران در بلغارستان بیانیه دیگری در سایت خود منتشر کرد که در آن عنوان شد: «پیرو بیانیه منتشر شده دیروز (سوم فرودین) این سفارت در خصوص اقدامات انجام شده برای حل مشکلات به وجود آمده برای کامیون‌های ایرانی در مرز رومانی با بلغارستان به اطلاع می‌رساند متعاقب اخذ مجوز عبور برای 2 گروه از کامیون‌های ایرانی شامل یک کاروان مرکب از ۱۶ دستگاه و یک کاروان مرکب از ۱۳ دستگاه، این سفارت در روز گذشته نیز طی یادداشتی درخواست مجوز عبور گروه سوم از کامیون‌های ایرانی مرکب از 17 دستگاه کامیون از مرز رومانی با بلغارستان به سمت مرز بلغارستان با ترکیه را ارائه نمود که نهایتاً در نتیجه رایزنی‌های فشرده به عمل آمده و علیرغم وجود محدودیت های عبور بسیار شدید،  موفق به اخذ مجوز طرف بلغاری برای عبور کاروان مذکور گردید. البته ضروری است دولت ترکیه نیز موافقت خود را برای عبور کاروان مذکور از مرز خود اعلام نماید تا این فرایند تکمیل گردد. همکاران ما در سفارت کشورمان در ترکیه در تلاشند همانند موارد قبلی این مجوز عبور را نیز در اسرع وقت دریافت نمایند. به محض دریافت مجوز دولت ترکیه این گروه نیز از مرز رومانی به مرز ترکیه هدایت خواهند شد».

مجوز عبور صادر نشد

اگرچه به گفته رانندگان گرفتار در مرز رومانی و بلغارستان، هنوز این مجوز عبور صادر نشده و رانندگان همچنان در این نقطه مرزی متوقف هستند اما یکی از رانندگان گرفتار در مرز عصر روز یکشنبه 10 فرودین  تصویری برای خبرنگار تین نیوز ارسال کرد و از ارسال مقداری آب و آذوقه توسط پلیس رومانی به رانندگان در مرز مانده خبر داد.(عکس زیر)

به گفته این راننده محموله برخی از کامیون‌های متوقف شده مواد دارویی و نیازمند شرایط نگهداری خاصی است.

این راننده اظهار امیدواری کرد با پیگیری مسئولان مرتبط، تکلیف رانندگانی که چندین روز با کمترین امکانات غذایی و بهداشتی در مرز گرفتار شده‌اند، هرچه زودتر مشخص شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: توقف کامیون ها در مرز کرونا مرز بلغارستان سفارت ایران در بلغارستان کامیون های ایرانی مرز بلغارستان مرز رومانی مجوز عبور منتشر شد تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌هایی که در خراسان جنوبی صورت گرفته جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مسیرهای منتهی به شهرستان زیرکوه مسدود است، گفت: در مسیرهای نهبندان چاهداشی، دهسلم تردد به کندی از یک لاین صورت می‌گیرد.

وی گفت: محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست و در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز ‌و دو طرفه شده لذا رانندگان با احتیاط تردد کنند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: مسیرهای شاهرخت نیز کاملا مسدود بوده و مابقی محورهای استان فرعی و روستایی آبنماها که دیشب و امروز صبح آمده گل و لای دارد و در  بعضی نیز آب جاری شده که نیازمند دقت بوده تا حادثه‌ای پیش نیاید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است