Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان الحشدالشعبی و ارتش عراق آغاز عملیات موسوم به «بهار پیروزی‌های بزرگ» با هدف پاکسازی نینوا و صلاح‌الدین از بازماندگان داعش را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان الحشد الشعبی امروز دوشنبه آغاز عملیات بزرگ پاکسازی نینوا و صلاح‌الدین از عناصر بازمانده داعش را اعلام کرد.

در بیانیه الحشدالشعبی آمده است که تیپ‌های ۴۴ و ۵۱ و عملیات نینوی الحشدالشعبی، واحد مهندسی نظامی و مبارزه با مواد منفجره با پشتیبانی هواپیماهای ارتش و نیروهای زرهی ارتش این عملیات را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش وبسایت الحشدالشعبی، همچنین هنگ تاکتیکی، هنگ سوات و دو هنگ ارتش عراق در اجرای عملیات «بهار پیروزهای بزرگ» برای پاکسازی دو جزیره نینوی و صلاح‌الدین مشارکت دارند.

در این بیانیه آمده است که این عملیات بر اساس اطلاعات به دست آمده در خصوص ورود گروه‌های مسلح از مرز سوریه با سوء استفاده از سرگرم شد کشور به مبارزه با ویروس کرونا، اجرا شد.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشدالشعبی نینوا صلاح الدین صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • رهایی گروگان۶ ساله و دستگیری ۲ آدم ربا با عملیات پلیس هرمزگان
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)