Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:38:06 GMT

آلمان مدل کره جنوبی را برای مقابله با کرونا دنبال می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۳۳۰

آلمان مدل کره جنوبی را برای مقابله با کرونا دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورو نیوز، دولت آلمان برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور راهبرد کره جنوبی را که از آن به عنوان الگویی برای مبارزه با بیماری «کووید ۱۹» یاد می‌شود دنبال می‌کند. هدف اصلی در این راهبرد شناسایی زودهنگام مبتلایان است تا آنها پیش از آنکه ویروس کرونا را به افراد دیگر منتقل کنند قرنطینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان در همین راستا هم اکنون هر هفته ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تست کرونا انجام می‌دهد. این راهبرد دولت آلمان می‌تواند مانع از مراجعه گسترده مبتلایان به بیمارستان‌ها و در نهایت کمبود امکانات درمانی از جمله دستگاه‌های تنفس مصنوعی شود. ظرفیت انجام تست کرونا در آلمان هم اکنون در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بیشتر است. امری که به این کشور امکان داده است تا الگوی کره جنوبی را دنبال کند.

رسانه‌های آلمان گزارش داده‌اند که دولت آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور در نظر دارد تا ظرفیت تست کرونای این کشور را بار هم افزایش دهد. یکی از اسناد وزارت کشور آلمان نشان می‌دهد که دولت این کشور در نظر دارد ظرفیت تست کرونا را به روزانه ۲۰۰ هزار مورد برساند.

کد خبر 4889083 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان ویروس کرونا کره جنوبی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی شیوع کرونا ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران افغانستان روسیه سوریه فلسطین قربانیان کرونا تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری