Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:43:34 GMT

راه‌اندازی ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام در استان گیلان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۳۵۹

راه‌اندازی ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام در استان گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از راه‌اندازی ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام به‌منظور ضدعفونی کردن معابر عمومی از طریق آب‌ژاول خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید محسن حسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همکاران بنده در اداره آب و فاضلاب از همه ظرفیت‌ها برای کنترل شیوع کرونا استفاده کرده است، اظهار کرد: در روزهای کرونایی گیلان مصرف آب در گیلان به‌شدت با افرایش مواجه بوده است و مجبور شدیم به‌منظور جلوگیری از قطعی آب از همه ظرفیت‌های ذخیره آب استفاده کنیم و مشکلی دراین‌باره وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح سامانه گندزدایی پیشرفته در شهرستان لاهیجان گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارها در کنترل شیوع کرونا گندزدایی معابر عمومی است به همین دلیل امروز توانستیم سامانه گندزدایی پیشرفته الکترولیز نمک طعام را در لاهیجان افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اذعان به اینکه در سامانه گندزدایی پیشرفته در لاهیجان روزانه پنج هزار محلول گندزدایی تولید می‌شود، افزود: در این سامانه پیشرفته روزانه پنج هزار محلول آب‌ژاول برای گندزدایی در لاهیجان تولید می‌شود.

حسینی از راه‌اندازی چند سامانه الکترولیز نمک طعام در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: در هفته‌های گذشته توانستیم ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام با میزان تولید ۳۵ هزار لیتر آب‌ژاول در گیلان راه‌اندازی کنیم‌.

وی با تأکید بر اختصاص ۲۹ هزار لیتر آب‌ژاول به نهادهای خدمات رسان استان تصریح کرد: استفاده از آب‌ژاول یکی از بهترین راه‌ها برای ضدعفونی کردن معابر عمومی است و تاکنون ۲۹ هزار لیتر آب‌ژاول در اختیار بیمارستان، ارتش، سپاه پاسداران و شهرداری‌ها قرارگرفته است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گیلان گیلان آب نمک طعام سامانه الکترولیز نمک طعام راه اندازی آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، یک پهپاد «ام کیو - ۹» به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار در سواحل یمن سقوط کرد.

پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از یک مقام آمریکایی که از ذکر نام خود خودداری کرد در سخنانی به شبکه «سی بی اس» اعتراف کرد که یک پهپاد «ام‌کیو - ۹» متعلق به ارتش این کشور در نزدیکی سواحل یمن سرنگون شده است.

این مقام دولتی آمریکایی درباره علت سرنگونی مشکوک این پهپاد پیشرفته اظهارنظری نکرد.

در همین ارتباط، مقامات یمنی هنوز واکنش رسمی درباره سقوط مشکوک این پهپاد گران قیمت آمریکایی در سواحل یمن اتخاذ نکرده‌اند.

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز، جنبش انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

کد خبر 6089412

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • مدل مفهومی پیشرفته ترین سدان کیا (عکس)
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود