Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندارزهک گفت: درحال حاضر سیلاب وارد منطقه شده و حجم ورودی آب خوب است و در نیاتک، رودخانه سیستان، انهار و چاه نیمه ها تقسیم و توزیع صورت گرفته است و پاسخگوی نیاز کشاورزان می باشد.

فرماندار شهرستان زهک گفت: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بحران استان که قبل از سال به ریاست استاندار در این شهرستان برگزار شد نقاطی همچون خرد گرگیج و خرد ارباب بصورت کامل ترمیم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اربابی در گفت وگو با ایسنا، افزود: لایروبی در"سیل بر نیاتک " که یکی از خروجی های بسیار مهم جهت انتقال آب در هنگام ازدیاد حجم آب محسوب می شود، صورت گرفته و اکنون آب نیز جریان دارد.

وی ادامه داد: تقسیم و توزیع ماشین آلات در محدوده شهرستان صورت گرفته و تمامی دستگاههای مربوطه در آماده باش کامل بسر می برند و قسمتهایی که احتمال آسیب دارند استحکام بخشی شده و ماشین آلات مستقرشده اند.

وی اضافه کرد: درحال حاضر سیلاب وارد منطقه شده و حجم ورودی آب خوب است و در نیاتک، رودخانه سیستان، انهار و چاه نیمه ها تقسیم و توزیع صورت گرفته است و پاسخگوی نیاز کشاورزان می باشد.

فرماندار زهک ادامه داد: ادامه رودخانه سیستان و نیاتک نیز به سمت تالاب هامون است که این روند نیز درحال انجام می باشد.

اربابی گفت: پیش بینی می شود روند ورود سیلاب به منطقه تا یکماه صورت پذیرد و از اوایل هفته آینده نیز افزایش روند ورودی آب را خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداري زابل سیلاب سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد

ایسنا/کرمان بخشدار فردوس رفسنجان از مهار سیلاب ورودی به شهر صفائیه خبر داد.

محمدرضا حسینی عصر ششم اردیبهشت ماه در بازدید از محل وقوع سیلاب‌های بخش فردوس اظهار کرد: عصر امروز به مدت یک ساعت بارندگی‌ها به صورت رگباری در دشت نازل شد و آب از سمت دشت و پایین دست سیل بندها به سمت شهر حرکت کرده و در نهایت در ورودی شهر صفائیه به وسیله دستگاه‌ها و ماشین آلات سنگین مهار و به سمت دشت و باغات کشاورزی هدایت شد.

وی بیان کرد: از روز گذشته ستاد بحران بخش برگزار و اعلام آمادگی داشتیم و به تعداد پنج دستگاه لودر در بخشداری، نزدیک سیل بند بالای شهر صفائیه و بالادست روستای علی آباد که در معرض آب قرار دارد، مستقر شده‌اند.

بخشدار فردوس رفسنجان افزود: سیل بندهای بالادست مشکلی ندارند اما این آب از پایین دست سیلاب به سمت شهر صفاییه حرکت داشت که خوشبختانه سیلاب امروز، مهار شد و ستاد بحران بخش فردوس آمادگی لازم را دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد بحران بخش فردوس از جمله شهرداری، بخشداری، هلال احمر، آتش نشانی، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها آمادگی دارند تا با سیل احتمالی ساعات آینده مقابله کنند و آب‌های سیلابی را به سمت دشت و باغ‌ها هدایت کنند تا منازل مسکونی در امان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • آسیب سیلاب به پل ورودی شهر راور
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید