Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک متخصص بیماری‌های عفونی با بیان اینکه برخی مواد غذایی باعث بهبود وضعیت بیماران مبتلا به کرونا می‌شوند، گفت: ماست را از رژیم غذایی بیماران حذف و چوب دارچین را به سوپ آن‌ها اضافه کردیم. تاریخ انتشار: 14:10 - 11 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۸۵۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، فصیحی دستجردی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی و طب سنتی با بیان اینکه زنجبیل و آویشن باعث ارتقای سیستم ایمنی می‌شوند، اظهار کرد: در زمان اپیدمی آنفلوآنزا در یکی از استان‌های غربی کشورمان، مردم این استان، دستورالعمل ویژه‌ای را در برنامه غذایی خود اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پزشکان طب کلاسیک نیز در آن منطقه با این مسئله همراهی کردند و باعث شد در آن منطقه مرگ‌ومیری در اثر آنفلوآنزای نوع یک نداشته باشییم در حالیکه در آن زمان آنفلوانزا باعث مرگ افراد در نقاط مختلف کشور شده بود.

این فوق تخصص عفونی تصریح کرد: علائم بالینی کووید ۱۹ را با آنفلوآنزا مقایسه کردم و متوجه تشابهات آن شدم و بنابراین آویشن و زنجبیل را وارد درمان و پیشگیری بیماری‌ها کردم.

دستجردی ادامه داد: برای افراد بستری در بیمارستان‌ها که کرونا مثبت بودند، رژیم غذایی مشخصی در نظر گرفتیم از جمله اینکه ماست را از برنامه غذایی این افراد حذف کردیم و از بیمارستان خواستیم اگر کسی به دیابت مبتلا نیست به او حلوا ارده داده شود و در سوپ آن‌ها چوب دارچین ریخته شد؛ این بیمارستان در دو هفته اخیر فقط دو مورد مرگ را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید استاندار تهران: خبر ممنوعیت تردد در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان تهران صحت ندارد

این فوق تخصص عفونی تصریح کرد: بیمارانی که از طب سنتی به همراه طب کلاسیک بهره می‌برند شاهد نتیجه بهتری در درمان بیماری خود بوده‌اند.

منبع:تسنیم
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کووید ۱۹ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی