Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزاله کناری در جلسه ساماندهی دستفروشان شهرستان بندرعباس، افزود: با توجه به وضعیت و منظر نازیبا و همچنین تبعات منفی بهداشتی و تهدیداتی که فعالیت‌های صنفی خارج از چارچوب اصناف و مغازه برای سلامت شهر ایجاد می‌کند در سالجاری به کمک مردم و مسئولین ذیربط شهرستان و استان تلاش می‌کنیم از فعالیت واحدهای غیر مجاز و دستفروش در سطح شهر بندرعباس جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اعطای مجوزات قانونی و در صورت ضرورت تسهیلات بانکی آنها در قالب واحد صنفی و با اخذ مجوز به کار خود ادامه دهند، تصریح کرد: حوزه تخلفات شهری شهرداری در چند روز اخیر با اقتدار ظاهر شده و توانست کسانی که سعی داشتند تحت عنوان دستفروشی سلامت جامعه را به خطر اندازند، ساماندهی کند که انتظار داریم همچنان این اقدام‌های خوب تداوم داشته باشد.

کناری بیان داشت: در سطح معابر عمومی چیزی بنام جا گرفتن نداریم و فضاهای شهری برابر تعریف مربوطه متعلق به همه مردم است از حوزه تخلفات شهری شهرداری می‌خواهیم با اقتدار کلیه اشیایی که در سطح شهر و معابر توسط این افراد جانمایی شده است را جمع آوری کند.

فرماندار شهرستان بندرعباس عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم به کمک مردم و فعالان کنونی و مسئولین، تحت عنوان دستفروشی در سال ۹۹ دیگر چنین فعالیت‌های غیر مجازی را نداشته باشیم.

کد خبر 4889136

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بندرعباس ساماندهی دستفروشان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری بارش باران ماسک طبی تردد وسایل نقلیه ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 6087069

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست