Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:39:45 GMT

پاسخ رییس فدراسیون هندبال به اظهارات افشاردوست

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۴۹۶

پاسخ رییس فدراسیون هندبال به اظهارات افشاردوست

علیرضا پاکدل گفت: افشار دوست می خواست همزمان در دو رشته والیبال و هندبال فعال باشد که قبول نکردیم و از گزینه دبیری کنار گذاشته شد حال اینکه بگوید پیشنهاد ما را رد کرده است حرفه ای نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون هندبال، در پی صحبتها و مصاحبه های انجام شده پیرامون انتخاب دبیر فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل  رییس فدراسیون در خصوص صحبتهای مطرح شده گفت: طی روزهای اخیر و در پی پایان فعالیت محمدرضا رجبی دبیر سابق فدراسیون، با گزینه های مختلفی دیدار و گفتگو داشتیم که آقای افشار دوست هم با توجه به سوابق قبلی که داشتند یکی از چند گزینه ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال چند تن از دوستان مشترک ایشان را معرفی و ایشان هم اظهار تمایل کرده بود که در این سمت فعالیت کند. جلسه ای با ایشان داشتیم و به صراحت هم اعلام کردیم که ایشان تنها یکی از چند گزینه ما هستند، صحبت های لازم را انجام دادیم و چند روز بعد ایشان تماس گرفت و اعلام کرد که با توجه به عضویت در یکی از کمیته های فدراسیون والیبال آسیا، می خواهد همزمان در والیبال هم سمت داشته باشد که به ایشان گفتم نه قانون چنین اجازه‌ای می دهد و نه به صلاح است که شما در دو رشته فعالیت داشته باشید، البته سمت آسیایی شما باید حفظ شود و مشکلی با آن نداریم ضمن اینکه دو گزینه دیگر داریم و باید ظرف چند هفته آینده بین گزینه ها یکی را انتخاب کنیم که ایشان اظهار تمایل کردند و اعلام کردند که درصورت صلاحدید و اگر روی بنده به نتیجه رسیدید آماده خدمت در فدراسیون هندبال هستم.

پاکدل در ادامه گفت: در مذاکرات بعدی و بررسی هایی که انجام گرفت با توجه به شرایط ایشان و تداخل حضوری که ممکن بود در دو رشته هندبال و والیبال بوجود بیاید به این نتیجه رسیدیم که امکان همکاری میسر نیست و ایشان از گزینه‌های فدراسیون کنار رفتند. حال اینکه ایشان بعد از این جریان در مصاحبه با خبرگزاریها بیاید و اینطور عنوان کند که به فدراسیون هندبال جواب رد دادم، حرفه ای نیست.

او همچنین گفت: اصلا قرار نبوده این مساله رسانه ای شود و با چندین گزینه دیگر هم مذاکره داشتیم، آیا آنها هم مصاحبه کرده و چنین صحبتی را بیان کرده اند؟ بنده باید اعلام کنم که شأنیت فدراسیون هندبال ایران بسیار بالاتر از این حرفهاست و افراد بزرگی در این فدراسیون چه در سمت رییس چه دبیر مشغول به کار بوده اند و جامعه هندبال برخی اظهار نظر ها را برنمی تابد و ما  نمی‌گذاریم شأنیت جامعه هندبال ایران دچار خدشه شود. به افراد هم توصیه می‌کنیم در صحبتهای خود برخی مسائل را لحاظ کنند.

پاکدل اظهار کرد: به هرحال بنده برای محمود افشار دوست که از سرمایه های ورزش کشور است آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم فرصتی مهیا شود که مجددا بتواند در فضای ورزش کشور خدمت کند.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان گفت:ان‌شاءالله به زودی با یک انتخاب خوب و جامع در سمت دبیری فدراسیون تکلیف این پست را مشخص خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا پاکدل فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ وزیر ورزش به چرایی فضای ملتهب فوتبال

به گزارش "ورزش‌سه"، کیومرث هاشمی در حاشیه جام یونس شکوری که هر ساله برگزار می‌شود، ضمن تقدیر از پابرجا ماندن این جام و اهمیتی که پیدا کرده، درباره حواشی اخیر رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: به هر حال این موضوع به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ربط دارد. بخش‌های مختلف باید در چارچوب قانون عمل کنند. چند وقت پیش جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال داشتیم و تمام این نکات اشاره کردیم.

او ادامه داد: مردم نباید دغدغه داشته باشند. هوادار نباید دغدغه داشته باشد. هر کدام از تیم‌ها هواداران خاص خود را دارند. هر آن چه کمک می‌کند به آرامش فوتبال کشور باید در آن راستا گام بردارند و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های که در حال انجام است، چهار هفته باقی‌مانده به بهترین شکل برگزار و به پایان برسد.

خبرنگاران سپس درباره نامه‌ای پرسیدند که کیومرث هاشمی پس از ماجراهای بازی پرسپولیس و سپاهان برای آسیب‌شناسی فضای فرهنگی باشگاه‌ها به فدراسیون فوتبال ارسال کرده بود. وزیر ورزش در واکنش به این سوال گفت: در آن نامه تمام دغدغه‌های خودم را بیان کردم. اساس ورزش و انقلاب ما بر پایه مسائل فرهنگی است. بنابراین فرهنگ موضوعی اساسی است که همواره تاکید شده است. فوتبال البته همه گیرتر است، اما ما در تمام فدراسیون‌ها خواستیم که پیوست فرهنگی داشته باشند. نگرانی‌هایی وجود دارد، اما کارهای خوبی هم انجام شده است. در دیداری که سال گذشته با مقام معظم رهبری داشتیم و تشکرهایی که مقام معظم رهبری داشتند، ناظر بر اقدامات فرهنگی فدراسیون‌های ما بود. اما اگر در کنارش مواردی وجود داشته باشد که باعث آسیب فرهنگی بشود، باید مجموعه کشور توجه لازم را به آن داشته باشد.

او در پایان با توجه به برخی برنامه‌ها برای بهبود زیرساخت‌ها اضافه کرد: می‌دانیم باشگاه‌ها زیرساخت ندارند و بسیاری از ورزشگاه‌ها اجاره‌ای هستند. ما تا جایی که امکان دارد، سعی بر این داریم که ورزشگاه‌های متعلق به دستگاه ورزش را به‌روزرسانی کنیم و بخش‌های مختلف از آن استفاده کنند. در قانون جدید اعتبارات ویژه‌ای برای بازسازی ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شد تا نگرانی کمتر شود. البته برخی از باشگاه‌ها خودشان زیرساخت دارند؛ مثل کرمان. در این شرایط باشگاه‌ها خودشان باید کار فرهنگی انجام بدهند و هواداران بدون دغدغه حضور پیدا کنند و از فوتبال لذت ببرند.

دیگر خبرها

  • پاسخ وزیر ورزش به چرایی فضای ملتهب فوتبال
  • میلاد از همان اول حق کاپیتانی را ادا کرد
  • رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی