Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@11:25:28 GMT

رانندگان تنها در شهر خوداجازه تردد دارند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۵۳۸

رانندگان تنها در شهر خوداجازه تردد دارند

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: رانندگان فقط در شهر خود امکان حرکت دارند، با هر گونه تردد خودروی غیربومی در استان به شدت برخورد خواهیم کرد.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی اصفهان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۸۰ درصد تردد را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح شاهد کاهش شدید تردد در محورهای برون شهری در استان اصفهان بوده‌ایم.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه رانندگان فقط در شهر خود امکان حرکت دارند، اضافه کرد: با هر گونه تردد خودروی غیربومی در استان به شدت برخورد خواهیم کرد.

سرهنگ پورقیصری به تشدید برخورد پلیس راه با تردد هر گونه خودرو در محورهای برون شهری اصفهان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اشاره کرد و گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین اجرایی شده است اما در این دو روز با شدت بیشتری اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر اعمال قانون جریمه نقدی توقیف یک ماهه خودروها نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 416868

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی سرهنگ پورقیصری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران

تین نیوز

بیش از ۶۴ میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده های مازندران ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود سه درصد افزایش یافته است.

حسن جهانیان افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از پنج میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود چهار هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟