Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:06:16 GMT

تردد همدانی‌ها در روز طبیعت ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۷۰۵

تردد همدانی‌ها در روز طبیعت ممنوع شد

فرماندار همدان گفت: از صبح روز ۱۳ فروردین طرح ممنوعیت تردد در شهرستان همدان اجرا می‌شود. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان،  حسین افشاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  طرح ممنوعیت تردد در تمام پارک‌ها، بوستان‌ها، مراکز تفریحی و روستاهای گردشگری شهرستان همدان از صبح روز سیزده بدر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، ورود به سد اکباتان، منطقه حیدره، امامزاده محسن، روستاهای گردشگری چشین، سیمین، ابرو و دره مراد بیگ، کوی محمدیه، خاکو، تپه حاج عنایت، گنجنامه و بلوار ارم ممنوع است.

فرماندار همدان گفت: از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه تمامی مسیرهای ذکر شده مسدود می‌شود و مسیرهای دسترسی به مناطق یاد شده به صورت فیزیکی بسته می‌شود و توسط پلیس کنترل و مراقبت خواهد شد.

بازگرداندن 90 هزار خودرو به شهرهایشان/ کاهش 62 درصدی ترددممنوعیت تردد خودروها همزمان با روز طبیعت در خراسان رضوی اعمال می‌شودتردد در جاده‌ها طی 24 ساعت گذشته 4.4 درصد کم شد

افشاری با بیان اینکه تمامی این تمهیدات برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است، ابراز کرد: مردم باید در این روزها همکاری لازم را داشته باشند و در امن‌ترین مکان، یعنی خانه‌های خود بمانند.

وی با بیان اینکه اگر مردم رعایت نکنند در هفته‌های آینده با بحران ابتلا به کرونا مواجه می‌شویم، تصریح کرد: بهترین راه کمک به کادر بهداشتی درمانی که این روزها در خط مقدم جنگ با کرونا هستند ، در خانه ماندن و رعایت پیام‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/ 743/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران