Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:42:10 GMT

وقتی وزارت ورزش به جای خلیل‌زاده تکذیب می‌کند+صوت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۷۸۳

وقتی وزارت ورزش به جای خلیل‌زاده تکذیب می‌کند+صوت

بخش رسانه ای وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به جای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خبر استعفای وی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی علی فتح الله زاده از باشگاه استقلال، وزارت ورزش و جوانان در تدارک جایگزین وی به عنوان مدیرعامل برآمد. از آخرین روزهای سال گذشته بحث حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید در این باشگاه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همان روزها وزارت ورزش احمد سعادتمند و حجت نظری را به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره استقلال معرفی و رسما اعلام کرد با استعفای فتح الله زاده موافقت شده است. نکته جالب در خبر رسمی وزارت ورزش این بود که اطلاع رسانی در خصوص استعفای کامران منزوی و عبدالرضا موسوی از هیات مدیره صورت نگرفت.

بعد از این جلسه، واکنش ها نسبت به حضور احتمالی سعادتمند در راس مدیریت باشگاه جدی تر شد. در ابتدا بازیکنان با انتشار یک استوری مشترک خواهان بازگشت عبدالرضا موسوی شده و اعلام کردند بهتر است به هیات مدیره بازگردد. 

چند روز بعد فرهاد مجیدی در مصاحبه ای انتقادی، موضع گرفت و مدعی شد استقلال به افراد پولدار نیاز دارد اما این پایان کار نبود چون اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره نیز روز شنبه با صدور اطلاعیه ای به صورت رسمی از عبدالرضا موسوی درخواست کرد که تا برای کمک، به جمع اعضای هیات مدیره بازگردد. 

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل جدید استقلال از کجا آمد؟

این درخواست ها نشان می داد استقلالی ها خواهان بازگشت یکی از اعضای هیات مدیره هستند که تا چندی پیش با خلیل زاده مشکلات مالی باشگاه را حل می کرد. وزارت ورزش واکنشی در این زمینه نداشت و تنها اعضای تیم بودند که برای بازگشت موسوی واکنش های غیر رسمی انجام می دادند که رفتاری خلاف عرف به شمار می رفت.

با این وجود، شب گذشته جلسه ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در آن افرادی چون حجت نظری و کامران منزوی به همراه احمد سعادتمند حضور داشتند. در شرایطی که خلیل زاده در بیمارستان بسر می برد، شایعه انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل قوت گرفت. 

بعد از این جلسه موسوی به صورت غیر رسمی اعلام کرد نمی تواند با باشگاه همکاری کند و خلیل زاده نیز مدعی شد از سمت خود استعفا کرده است. البته رئیس هیات مدیره با توجه به قولی که به وزیر ورزش داده بود مصاحبه ای انجام نداد ولی در کمال تعجب تعدادی از مشاوران کارنابلد مسعود سلطانی فر، بعد از  انتشار خبر استعفای رئیس هیات مدیره استقلال با وی تماس هایی را برقرار کرده و خواهان تکذیب این ماجرا شدند. 

نکته عجیب اینجاست که خود خلیل زاده از شب گذشته با توجه به همان وعده مصاحبه نکردن تا 10 روز آتی، واکنشی به موضوع نداشته اما کانال وزارت ورزش و جوانان در رفتاری غیرحرفه ای و ناشیانه به نقل از خود!، استعفای خلیل زاده را تکذیب کرد. عجیب تر این است که خلیل زاده مدعی شده برای تکذیب خبر با وی تماس هایی برقرار شده اما استعفایش را تکذیب نکرده چون در این شرایط تا 7 روز دیگر در این باشگاه ماندنی نیست.

برای روشن افکار عمومی، فایل صوتی بخشی از اظهارات شب گذشته اسماعیل خلیل زاده را که تمایلی به مصاحبه ندارد، در واکنش به اقدام غیرحرفه ای و مبتدیانه بخش رسانه ای وزارت ورزش و جوانان منتشر می کند.

فایل صوتی زیر را گوش کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اسماعیل خلیل زاده استقلال وزارت ورزش استعفا وزارت ورزش و جوانان رئیس هیات مدیره هیات مدیره خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلف برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیررسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باید 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی

 

* مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار شد و از سوی میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رأی شماره 1218، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد).

مهرداد طهماسبی مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید 240 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید 240 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

* مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری‌زاده مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

* دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیت بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری