Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@12:27:15 GMT

تمرکز نسل بعدی هدست‌های بی‌سیم سامسونگ روی ورزشکاران

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۹۳۹

تمرکز نسل بعدی هدست‌های بی‌سیم سامسونگ روی ورزشکاران

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از سامسونگ نسل بعدی هدست‌های بی‌سیم این شرکت روی ورزشکاران تمرکز دارد.

به گزارش شریان نیوز،  ما تاکنون محصولات زیاد و متنوعی از سامسونگ مشاهده کرده‌ایم. از گوشی‌های قدرتمند این شرکت گرفته تا تلویزیون‌های محبوبش، همگی طرفداران خاص خود را دارند. در بین محصولات متنوع این شرکت، ایرفون‌های (Earphone) آن یکی از بهترین گجت‌های موجود حال حاضر دنیای فناوری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با وجود این که سامسونگ با طراحی و تولید ایرفون‌ها غریبه نیست، هیچگاه تمرکز خود را به طور کامل روی این محصولات اعمال نکرده است. با این وجود محصولی مانند گلکسی بادز (Galaxy Buds) ثابت می‌کند که چقدر محصولات این شرکت می‌توانند جای خود را بین طرفداران این برند پیدا کنند. این نشان دهنده قدرت طراحی و پردازش تیم سازنده این شرکت است.

برنامه ریزی سامسونگ برای نسل بعدی ایربادز

از آن جایی که سامسونگ نیز مانند دیگر شرکت‌ها در یک بازه زمانی مشخص فروش محصولات خود را بررسی می‌کند، مطمئنا متوجه محوبیت زیاد و فروش بالای گلکسی بادز شده است. از همین رو، این شرکت کره جنوبی در حال برنامه ریزی برای ساخت ایرفون‌های جدید است.

بیشتر بخوانید: افشای تصاویر جدید از هندزفری‌های Galaxy Buds Plus 

مشتری هدف نسل بعدی گجت سامسونگ

ما در حال حاضر مطمئن نیستیم که آیا این گجت جدید نسخه بعدی Gear IconX هستند یا خیر، اما می‌دانیم که این محصول علاقه‌مندان به تناسب اندام را هدف قرار می‌دهد. یکی از خبرگزاری‌ها در جدیدترین گزارش خود شواهدی از ثبت مارک تجاری جدیدی را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد سامسونگ مشغول کار روی یک جفت ایرباد جدید است که احتمالاً امسال معرفی خواهند شد.

ویژگی‌های نسل بعدی هدست بی‌سیم سامسونگ

در بخشی از این گزارش اطلاعات جالبی منتشر شده است که بر اساس آن ما متوجه شدیم این گجت بی‌سیم دارای سنسور خاصی برای خاموش یا روشن بودن دستگاه است. همچنین گفته می‌شود که نسل جدید این ایرباد دارای سیستم نرم افزاری بهتر برای ارائه راهنمایی ورزشی به کاربران است. همچنین هدفون‌های بی سیم سامسونگ دارای سیستم‌های نرم افزاری خاص برای اندازه گیری فاصله، سرعت، زمان، تغییر در ضربان قلب، سطح فعالیت، کالری سوزانده شده است.

با توضیحاتی که در بالا خواندیم می‌توان به راحتی متوجه شد که هدف اصلی تجاری این محصول روی ورزشکاران متمرکز است. این مسئله نیز بسیار برای ما جذاب است، زیرا این دستگاه‌ها عموما از مقاومت بالاتری برخورداند.

منبع: شریان

کلیدواژه: نسل بعدی بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»