Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:25:44 GMT

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۷۸۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۱۰۷

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۷۸۰ نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۶۸ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی اظهار داشت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به 780 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 72 ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون 27 نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی به 337 نفر رسید114 نفر در چهارمحال و بختیاری به ویروس کرونا مبتلا شدندشمار مبتلایان به کرونا در کردستان 425 نفر افزایش یافت

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: 210 نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علائم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و 284 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

همتی از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند و با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید19 به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

انتهای پیام/424 

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز

غلامرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: با توجه به الگوهای هواشناسی هشدار نارنجی برای فارس صادر شده بود.

او به بارش شدید تگرگ و صاعقه و وزش باد شدید اشاره کرد و افزود: خسارت‌های وارد شده تگرگ هنوز برآورد نشده است.

غلامی بیان کرد: خوشبختانه بارش باران تا کنون و لحظه انتشار این خبر در سایر مناطق استان هیچ خسارتی نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بهاران پربارش فارس
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن