Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:25:30 GMT

در خانه ماندن، سخت اما شدنی است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۱۴۲

در خانه ماندن، سخت اما شدنی است

ایسنا/اصفهان فرزاد ملابهرامی پاسور تیم سپاهان در این روزها از مردم خواست در خانه بمانند و به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

فصل گذشته سپاهان با تکیه بر بازیکنان و کادری بومی در آخرین لحظات، تیم خود را راهی لیگ دسته یک کرد، تیمی که توانست در پایان لیگ دسته یک، سهمیه ورود به لیگ برتر را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این تیم در اولین فصل حضور در لیگ برتر نیز با تقویت تیم خود نمایش قابل قبولی داشت. فرزاد ملابهرامی یکی از بازیکنان اصفهانی سپاهان است که از این فصل تا کنون پیراهن این تیم را بر تن دارد، پاسوری باتجربه ای که با وی به گفت و گو نشستیم:

از تجربه‌تان در لیگ‌های کشور بگویید.

سال ۸۵ با تیم تربیت بدنی اصفهان در سوپرلیگ توپ زدم، سال ۸۹ با تیم باریج اسانس کاشان، ۹۰ با پیشگامان، ۹۱ همراه تیم باریج اسانس، سال ۹۴ با بندرعباس گذشت و امسال سابقه پنجم یا ششم حضور در سوپر لیگم بود.

لیگ امسال چگونه گذشت؟

لیگ امسال سنگین بود و ملی پوشان برخلاف سال های قبل در تیم‌های مختلف پخش شده بودند و نتیجه مقام‌های اول تا سوم از قبل مشخص نبود.

حتی مشخص نبود ک تیم دوم جدول به تیم هفتم جدول می‌برد یا می‌بازد و این امر باعث جذابیت لیگ شده بود. پلی آف شانسی برای تیم‌هایی بود که استحقاق حضور در چهار تیم برتر را داشتند که متاسفانه به خاطر کرونا این اتفاق نیفتاد.

این روزها را چگونه می‌گذرانید؟

در این روزها، تمام اماکن‌ ورزشی تعطیل است و ما هم مجبوریم در خانه تمرینات بدنی خود را با کش، دمبل و ... انجام دهیم. برای ورزشکاری که صبح و عصر در باشگاه مشغول به تمرین بوده، خانه نشینی خیلی سخت است، اما مجبور به رعایت هستیم. اگر مردم رعایت کنند قطعا زودتر به روزهای عادی برمی گردیم.

تبریک عید ...

انشالله سال جدید جبران سال پیشین شود که پر از حادثه بود. انشالله امسال پر از خیر و برکت و سلامتی برای مردم ایران باشد.

بهترین اتفاق ورزشی شما در سال ۹۸چه بود؟

پیروزی در مقابل پیکان. پیکان تیم دوم و سپاهان تیم چهارم جدول بود و پس از این برد جای دو تیم در جدول جابجا شد. در آن بازی ۲ بر صفر عقب بودیم و در زمین بازی می‌کردم و ۳ بر ۲ بازی را بردیم. خوشحالم که توانستم دوباره در لیگ برتر ایران توپ بزنم، آن هم در تیم شهر خودم و باشگاهی چون سپاهان و در کنار هواداران سپاهان.

بدترین خاطره ورزشی شما در سال ۹۸ چه بود؟

اتفاق بدی نداشتیم، اما یکی دو باختی که در مرز بردن آن مسابقه را از دست دادیم چندان خوشایند نبود.

تغییر آقای تابش ...

جریانات مدیریتی به ما بازیکنان ارتباطی ندارد، چون افراد تغییر می‌کنند؛ ولی قطعا سیاست‌های کلی باشگاه تغییر نخواهد کرد. آقای تابش انسان شریف و محترمی بود و برای تیم‌ها خیلی زحمت کشیدند و حمایت کردند، از ایشان ممنونم. از آقای نیکفر و آقای عظیمیان هم تشکر می‌کنم. انسان‌های بزرگی هستند.

 از آقارحمان محمدی‌راد، همچنین بقیه عوامل تیم همچون آقای رودانی و زمانی و کادر فنی تیم متشکرم. آقای رودانی با وجود اینکه نتوانستند کنار تیم باشند، اما در پشت صحنه خیلی برای تیم زحمت کشیدند.

انتظارتان از فدراسیون چه بود؟

۵۰ روز تعطیلی لیگ خیلی بد بود. تیم ملی ایران با ۲ هفته تمرین حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح جهانی دارد، اما بالاخره المپیک است و جایگاه ویژه‌ای دارد. البته من خوشحالم که ایران در المپیک قرار گرفت. امیدوارم دوستانم در تیم ملی در المپیک نتیجه قابل قبولی بگیرند.

صحبت آخر؟

دوست دارم این باشگاه در اصفهان و لیگ کشور ماندگار شود. ما پس از سال‌ها بازی در خارج از شهرمان، امسال با بازی در سپاهان هم از لحاظ اینکه مردم اصفهان، بازیکنان را بشناسند و هم از لحاظ آسودگی خودمان، احساس خوبی داشتیم. خوشحالم که جایگاه خوبی در خور نام سپاهان در جدول داشتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر والیبال سپاهان تيم ملي واليبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد

صحبت‌های دیروز توماس توخل باعث ایجاد شایعات جدیدی شده است

طرفداری | در حالی که گزینه‌های بایرن مونیخ برای نشستن روی نیمکت این تیم در فصل آینده یکی پس از دیگری منتفی می‌شود، به نظر نمی‌رسد احتمال ماندن توماس توخل در این باشگاه دیگر به صورت کامل منتفی نیست.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ توماس توخل می‌تواند تصور کند پس از این فصل نیز در بایرن مونیخ بماند. هر چند باشگاه تاکنون هیچ صحبتی در این‌باره با او نداشته اما مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی باواریایی‌ها نیز می‌توانند ادامه یافتن همکاری‌شان با این سرمربی را متصور شوند.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد

در هر حال برای اولین‌بار، گزینه ماندن توخل دیگر به صورت 100 درصد توسط هیئت مدیره نادیده گرفته نمی‌شود. همچنین برخی بازیکنان کلیدی مانند مانوئل نویر نیز در صحبت‌های داخلی از توخل حمایت کرده‌اند.

با این حال برای ماندن توخل باید تکلیف چیزهای زیادی مشخص شود و وضعیت بسیار پیچیده است. اتفاقات زیادی رخ داده که از جمله آن‌ها می‌تواند به صحبت‌های اولی هونس و اتهاماتش به توخل اشاره کرد. توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اشتوتگارت، درها را باز کرد و باید دید آیا مدیران بایرن نیز به او نزدیک می‌شوند یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • فیلم| به دانش‌آموزتان نگاه ملی بدهید
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد