Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:34:28 GMT

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خود را قرنطینه کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۷۵۶

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خود را قرنطینه کرد

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»،‌ دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو و گروه کاری او همگی تست کرونا داده‌اند و تا زمان اعلام نتیجه آن، خود را در خانه قرنطینه کرده‌اند.

خبرها حاکیت از احتمال ابتلای نتانیاهو به ویروس کرونا دارد.

«ریوکا پالوخ» مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در امور ارتدوکس‌های افراطی که پنجشنبه گذشته با نتانیاهو دیدار کرده بود، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه در دفتر نتانیاهو به شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، نتانیاهو و دیگر مشاوران یا قانونگذاران احتمالا به مدت ۲ هفته وارد قرنطینه شوند.

طبق مقرراتی که کابینه رژیم صهیونیستی وضع کرده است، تجمع بیش از ۱۰ نفر در یک مکان سر بسته ممنوع است و افراد باید فاصله خود را با دیگران ۲ متر حفظ کنند.

براساس آخرین آمار تارنمای «ورلدومترز»، ۴ هزار و ۲۴۷ نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۵ نفر تاکنون جان باخته اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو ویروس کرونا رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار عجیب نتانیاهو برای جنگ: هیچ توافقی را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

 

به گزارش سما، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات اسرائیل در اسرائیل به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفتگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفتگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • اصرار عجیب نتانیاهو برای جنگ: هیچ توافقی را نخواهم پذیرفت
  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است