Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور و برخی مدیران شهری از پرسنل بهشت زهرای تهران(س) قدردانی شد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی بلندیان - بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی کل کشور، مسعود نصرتی - جانشین، رجب صلاحی - معاون و راضی - مدیر کل سازمان شهرداری‌های کشور و مجتبی یزدانی - معاون خدمات شهری  و محیط زیست شهرداری تهران - با حضور در سایت کرونای سازمان بهشت زهرا(س) تهران ضمن بازدید از انجام روند مراحل امور شرعیات و رعایت مسایل بهداشتی از تلاش‌های شبانه روزی و گمنام پرسنل این سازمان تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که در روز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) علمدار کربلا و با حضور سعید خال - مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) - و جمعی از روحانیون و ناظرین شرعی این سازمان و متخصصان بهداشتی و پزشکی کشور انجام شد، بلندیان و هیئت همراه با تجهیزات لازم حفاظت فردی مورد نیاز جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضمن بازدید از روند امور رتق و فتق اموات مسلمین و تکریم و تعظیم خانواده‌های داغدار و بویژه انجام کلیه امور شرعی متوفی که با حضور روحانیون و ناظران شرعی در سایت مربوط به کرونا  انجام می‌شود با تقدیم شاخه گل به پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از آنان تجلیل کردند.

بلندیان در ادامه این بازدید با تشکر از اقدامات به‌موقع، فوری و ضروری صورت پذیرفته در خصوص فرایند کفن و دفن اموات مسلمین به ویژه تجهیز و آماده سازی سایت کرونا در سازمان بهشت زهرا(س) گفت: تکریم مردم داغدار و مراجعین در روزهای سخت ازآموزه‌های دینی ما است و خدمات صورت گرفته توسط شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا(س) در این سطح برای کلانشهری مثل تهران در بهشت زهرا(س) قابل قبول و شایسته تقدیر است و شرایط بوجود آماده در شهر تهران با هیچ شهر دیگری در کشور قابل مقایسه نیست .

به گزارش سازمان بهشت زهرا (س) موضوع کفن و دفن اموات کرونایی این روزها به عنوان یک مشکل بین المللی در کل جهان مطرح و حتی در کشورهای پیشرفته جهان نظیر ایتالیا تبدیل به چالش اساسی شده است اما سازمان بهشت زهرا(س) تهران حدود ٤٠ روز است بی وقفه و شبانه روزی به تکریم و تعظیم خانواده های داغدار کرونایی با رعایت کلیه مسایل بهداشتی و شرعی پرداخته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهشت زهرا کروناویروس سازمان بازرسي كل كشور سازمان بهشت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد

خطبه‌های نمازجمعه پایتخت به امامت حجت الاسلام خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران گفت: انتقام خداوند غیر انتقام بشر است، انتقام بشر برای این است که دل خنک شود.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران ادامه داد: بعضی‌ها زیر بار حق برو نیستند، چندین چراغ دارند و به بیراه می‌روند.

وی افزود: قرآن می‌گوید تردید نکنید ما به حساب مجرمین می‌رسیم و نابودشان می‌کنیم. آنچه را که ایران اسلامی در برابر اسرائیل انجام داد یک کار الهی بود. انتفام الهی را ایران از رژیم صهیونیستی گرفت

خاتمی گفت: این عملیات وعده بود که بخشی از آن مربوط به گذشته و بخشی مربوط به آینده بود اگر بخواهند غلط مجدد کنند سیلی محکم تری خواهند خورد.

وی افزود:در هفته گذشته مناسب نیرو‌های مسلح را داشتیم. این مناسبت‌ها می‌طلبد بگویم نیرو‌های مسلح بازو‌های پر توان ملت هستند. نیرو‌های مسلح دژ مستحکم ملت هستند، این‌ها مایه عزت دین و نظام اسلامی هستند. این‌ها اگر نبودند باید با دشمن در خیایان‌های تهران می‌جنگیدیم. مردم نیاز به این عزیزان دارند.

خاتمی بیان کرد: ۴ شنبه ۵ اردیبهشت سالگرد شهادت حضرت حمزه و عبدالعظیم حسنی بود یک روایت دیدم که زنده زنده دفنش کردند و به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس در سال ۱۳۵۹ است. خود کارتر می‌گوید برای نجات گروگان‌های‌شان کارتر می‌گوید ۶ ماه برنامه ریزی کردیم، عملیات شروع شد، طوفان شن به راه افتاد و عملیات این‌ها را به فضل خدا ناکام گذاشت.

وی تاکید کرد: روز یازده اردیبهشت روز جهانی کارگر است، مقام معظم رهبری فرمود طبق آمار نیمی از جمعیت ما کارگران و خانواده‌شان هستند و اگر حالی از این جمعیت خوب شود، حال نیمی از جمعیت ایران خوب نمی‌شود. کلمات حضرت آقا منشور است و باید‌های آقا را از جمله امنیت شغلی که آقا فرمود اجرایی و عملیاتی کنید.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران افزود: حق مطلب در مورد شهید مطهری زیاد است، اما من فقط یک مطلب می‌گویم، علمای شیعه مرزبان بودند و انصافا شهید مطهری مرزبان بود. با تمام وجودش شهید مطهری وارد میدان شد.

وی اظهار کرد: حرف‌های زیادی زده شده است، اما یک پدیده جدید اتفاق افتاده است، در آمریکا دانشجویان به حمایت از غزه پرداختند. این مدعیان حقوق بشر ۱۰۰ نفر از دانشجویان را بازداشت کردند، انصافا مرگ بر آمریکا حقش است. استاد روابط بین الملل در آمریکا می‌گوید، آمریکا باید بپذیرد نسل جدیدش تغییر کرده است.

وی با اشاره به حمله وعده صادق گفت: آنچه را که به فضل خدا ایران اسلامی انجام داد، مستند قرآنی داشت. این عملیات نمایش قدرت نظامی ایران اسلامی بود و کسانی که نفهمیدن بفهمند، آقا فرموند مذاکره موشکی نمی‌کنیم.

خاتمی خاطرنشان کرد: برجام ۲ و برجام ۳ رفت هوا، مذاکره موشکی نکردیم و نخواهیم کرد و بر سر دشمنان می‌کوبیم. دشمن صهیونیستی در این عملیات فهمید اگر می‌گویم می‌زنیم، می‌زنیم. ما اول عمل می‌کنیم بعد می‌گویم و تا نباریم سیلاب جاری نمی‌کنیم. ما بیمارستان، مدرسه، مراکز اقتصادی نزدیم و فقط آن پادگان هوایی را زدیم که کنسولگری ما را زدند. این عملیات نشان داد دوره موشک نگذشته است.

خاتمی بیان کرد: یک جا را زدیم، اما جا‌های زیادی را هشدار دادیم و به فضل خدا همه دشمنان را جای خودشان نشاندیم. بازی با ایران بازی با دم شیر است.

وی افزود: کشور‌های عرب از ارتباط با رژیم صهیونیستی قطع کنید.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: اگر کسانی هم ایران می‌خواهند بدانند ۸ سال متدینن از ایران دفاع کردند. حجاب از ضروریات دین است بی حجابی خلاف شرع و قانون است و به فضل خدا نظام اسلامی خواهد ایستاد. به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد. در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید. منطقی و استدلالی بحث کنید و انگ نزنید. انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه