Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@05:50:22 GMT

برگ برنده بارسلونا در معامله لائوتارو مارتینز

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۹۳۶

برگ برنده بارسلونا در معامله لائوتارو مارتینز

روزنامه کاتالونیایی اسپورت می‌گوید بارسلونا درصدد است جونیور فیرپو مدافع خود را به عنوان بخشی از معامله با اینترمیلان برای جذب لائوتارو مارتینز واگذار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه کاتالونیایی اسپورت در گزارش اصلی امروز خود مدعی شد که بارسلونا قصد دارد جونیور فیرپو دفاع چپ خود را به عنوان بخشی از معامله با باشگاه اینترمیلان برای جذب لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی این تیم واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لائوتارو مارتینز امسال در اینتر میلان تحت هدایت آنتونیو کونته نمایش درخشانی داشته و ۱۶ گل برای نراتوزری به ثمر رسانده. در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال او به بارسلونا مطرح شده و به نظر می‌رسد لائوتارو از هر زمان دیگری به نوکمپ نزدیک‌تر شده است. اسپورت امروز روی جلد خود را به جونیور فیرپو مدافع چپ بارسا اختصاص داده و مدعی است او احتمالا به عنوان بخشی از معامله با اینتر برای جذب لائوتارو واگذار خواهد شد.

جونیور ۲۳ساله تابستان گذشته با قراردادی ۱۸ میلیون یورویی از رئال بتیس به بارسلونا پیوست ولی او در این فصل نتوانسته در حد انتظارها ظاهر شده و جایگاه ثابتی در تیم اول بارسلونا بدست بیاورد.

فیرپو در این فصل هفده بار برای بارسا به میدان رفته و در لالیگا در ۹ بازی فیکس بوده است. فیرپو در لیگ قهرمانان هم در سه بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته ولی سرمربی‌های بارسا در اکثر بازی‌ها یوردی آلبا را به او ترجیح داده‌اند.

با توجه به این شرایط، با اینکه جونیور فیرپو تا سال ۲۰۲۴ با بارسلونا قرارداد دارد اما مدیریت باشگاه قصد دارد او را به مبلغ ۲۰ میلیون یورو واگذار کند و این قیمتی است که بارسلونا برای او مناسب می‌داند.

بر اساس گزارش اسپورت، باشگاه‌های رم، ناپولی و تورینو برای جذب فیرپو ابراز علاقه کرده‌اند و اگر بارسلونا در معامله خود با اینترمیلان برای جذب لائوتارو از این مدافع خود استفاده نکند، او را به قیمت ۲۰ میلیون یورو به یکی از این سه باشگاه پیشنهاد خواهد داد.

لائوتارو مارتینز ۲۲ساله در این فصل برای اینتر درخشان ظاهر شده، در سری آ یازده گل و در لیگ قهرمانان پنج گل برای نراتوزری به ثمر رسانده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز اینتر میلان بارسلونا اینتر میلان بارسلونا لائوتارو مارتینز محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر برای جذب لائوتارو لائوتارو مارتینز جونیور فیرپو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

نمایندگان کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.

در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.

محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!