Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش میزان، ذوالقدر، معاون راهبردی قوه قضاییه در نخستین جلسه شورای عالی قوه قضاییه در سال ۹۹ با ارائه گزارشی از عملکرد قوه قضاییه در سال ۹۸، روند اجرایی مرحله اول طرح تحوّل قوه قضاییه در سال گذشته را تبیین کرد و از آمادگی اجرای مرحله دوم این طرح در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری سفر‌های استانی در سال ۹۸، این سفر‌ها را از اقدامات بسیار مهم سال گذشته دستگاه قضایی عنوان کرد که آشنایی با مسائل قضایی استان‎ها و نظارت بر عملکرد دادگستری‎های کل استان‎ها را به دنبال داشته و خاطر نشان کرد: در برخی از استان‎ها برای اولین بار بود که رئیس قوه یا هیأت عالی قضایی به آن استان‎ها سفر کردند و این مسأله در حل مشکلات قضایی مردم استان بسیار راهگشا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذوالقدر همچنین به کاهش پرونده‎های معوقه پس از صدور بخشنامه رئیس قوه قضاییه اشاره و اظهار کرد: در طی سه ماه پس از ابلاغ بخشنامه آیت‎الله رئیسی برای تعیین تکلیف پرونده‎های معوقه، از بیش از ۸۰۰ هزار پرونده، ۴۰۰ هزار مورد به نتیجه رسیده و مختومه شده که جز با همت جهادی همکاران قضایی و عنایت ویژه رئیس قوه به این موضوع، امکان‎پذیر نبود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است